Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

= TARİHÇE= İlk mağazasını 15 Haziran 1963’te Fransa’da açan Carrefour, bugün 33 ülkede, 15 binden fazla mağazasıyla yılda ortalama iki milyar kişinin alışverişlerinde.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "= TARİHÇE= İlk mağazasını 15 Haziran 1963’te Fransa’da açan Carrefour, bugün 33 ülkede, 15 binden fazla mağazasıyla yılda ortalama iki milyar kişinin alışverişlerinde."— Sunum transkripti:

1 = TARİHÇE= İlk mağazasını 15 Haziran 1963’te Fransa’da açan Carrefour, bugün 33 ülkede, 15 binden fazla mağazasıyla yılda ortalama iki milyar kişinin alışverişlerinde tercih ettiği Avrupa’nın 1 numaralı perakende zinciridir. Dünyada modern perakendeciliğin temelini oluşturan Carrefour, Türkiye’de ilk mağazasını 1993 yılında İçerenköy’de açtı yılında Sabancı Grubu ile işbirliği yaparak CarrefourSA ismini aldı. CarrefourSA çalışanı ile Türkiye’nin 42 ilinde 190 mağaza ile faaliyet göstermektedir.

2 CarrefourSA, Türkiye’de ucuz fiyat politikası, hijyen ve sağlığa verdiği önem, yaptığı yatırımlar ve ihracatla modern perakendeciliğin temelini oluşturmaktadır. Türk tüketicisine ucuz, kaliteli ve zengin ürün çeşidi ile seslenip, farklı ve kazançlı bir alışveriş ortamı sunan CarrefourSA, Türk ekonomisine de büyük katkı sağlamaktadır. Bugüne kadar 1 milyar Euro’nun üzerinde yapılan yatırımın yanı sıra istihdam alanları da yaratmaktadır.

3 YÖNETİM YAPISI Haluk Dinçer :Yönetim kurulu başkanı PIerre-Jean Jerome Sivignon Yönetim Kurulu Başkan Vekili YÖNETİM KURULU ÜYELERİ : Neriman Ülsever Temel Cüneyt Evirgen Zeynel Korhan Bilek Osman Mehmet Sindel Barış Oran Jerome Marie Godeffroy Guillaume Bedier Franck Emile Tassan Stéphane Yves Christian Gérard Thouin Oğuz Nuri Babüroğlu (BAGIMSIZ ÜYE ) Ziya Hakan Ergin (BAGIMSIZ ÜYE) CEO:MEHMET TEVFİK NANE

4 HALUK DİNÇER-MEHMET NANE

5 Türkiyede CarrefourSA olarak bilinen şirketin, Türk Ortağı Sabancı Holding dir Ortağın Ticaret Unvanı / Adı Soyadı Sermayedeki Payı (%) Hacı Ömer Sabancı Holding A.Ş. 50,93 Carrefour Nederland BV 46,19 Halk Ortaklar 2,05 Diğer 0,83

6 VİZYON –MİSYON Carrefoursa’nın misyonu “Müşterilerimiz için yakın, keyifli, güvenilir ve değer yaratan alışverişin adresi olmak”tır. Carrefoursa, 2014’te bir önceki yıla kıyasla %20 oranında artışla satışlarını 3.1 milyar TL’ye yükseltmiştir yılı içinde farklı beklentilere ve müşteri segmentlerine hitap etme hedefiyle yeniden kurgulanan Carrefoursa, ana iş odağı olan “Taze Gıda” alanında, “Tarladan Sofraya”, “Tekneden Sofraya” ve “Fırından Sofraya” insiyatifleriyle müşterilerine kaliteli ve taze ürün yelpazesini uygun fiyat avantajıyla sunmayı öncelikleri arasında tutmaya devam etmektedir Güçlü bir finansal pozisyona sahip olan Carrefoursa, büyüme ve değer yaratma potansiyeli olan tüm projeleri kaynaklarıyla değerlendirip sürdürülebilirlik faaliyetlerine odaklanarak yatırımlarına devam etmeyi, bu sayede tüketiciler için yakın, keyifli ve değer yaratan alışverişin adresi olmayı hedeflemektedir.

7 Carrefoursa’da hedef 2016’da bin market, 15 bin çalışan CarrefourSA, 2014’den itibaren başta market konsepti, insan kaynakları ve teknolojik altyapı alanları olmak üzere yatırımlar gerçekleştirerek büyük bir değişime imza atmaya hazırlanıyor.

8 CARREFOURSA ÜRÜNLERİ

9

10

11

12 CARREFOURSA RAKİPLERİNİ TEK TEK ALIYOR.. Türkiye’nin önde gelen zincir mağazalarından CarrefourSA, en büyük rakiplerinden Kiler mağazalarının yüzde 85 hissesini satın alarak yeni bir atılım gerçekleştiriyor. CarrefourSA geçtiğimiz aylarda İsmar’ın Türkiye çapındaki 26 marketi ile Antalyalı 1e1 Marketleri'nin 29 marketini bünyesine katmak üzere anlaşmaya varmıştı yılında satışlarını yüzde 20 artırarak cirosunu 3,1 milyar TL’ye, net karını da 100,5 milyon TL’ye ulaştıran CarrefourSA, 2015 yılı sonunda satışlarını yüzde 30 artırarak 4 milyar TL ciroya ulaşarak, Türkiye’nin dört bir yanında 200 yeni market yatırımı ile 2500 kişiye istihdam sağlamayı amaçlıyor.

13 CarrefourSA’nın, sosyal sorumluluk çalışmalarındaki temel hedefi; sürdürülebilir proje ve uygulamalarla toplumun ihtiyaçları ile ilgili olarak geniş kitlelerde farkındalık yaratak bu ihtiyaçlara çözüm sağlayabilmektir. Kütüphane projesi için kolları sıvayan üyeler Beylice Köyü'nde bulunan okulun kullanılmayan bir odasını kütüphane olarak düzenledi. Carrefour İçerenköy Alışveriş Merkezi ve Rotary Kulübü işbirliğiyle düzenlenen sosyal sorumluluk projesi kapsamında bugüne kadar dev yardım kumbaralarında toplanan koli yardım ihtiyaç sahiplerine gönderildi.

14 CarrefourSA, “Temiz Çevre Engelsiz Hayat” projesi kapsamında, geçen sene başlattığı bitkisel atık yağ toplama uygulaması ile 20 bin kilo atık yağ topladı Carrefoursa Alışveriş Çantalarına Darüşşafakalı Öğrencilerden Tasarım CarrefourSA, Darüşşafaka Cemiyeti ile imza attığı sosyal sorumluluk projesi kapsamında Darüşşafaka Eğitim Kurumları'nda okuyan öğrencilerin oluşturduğu desenlerle tasarladığı çantaları Türkiye genelinde tüm CarrefourSA hiper marketlerinde satışa sunacak.

15 ÖDÜLLER CarrefourSA, bu yıl “Basit Düşün Fark Yarat” temasıyla 19’uncusu düzenlenen SAP Forum İstanbul’da SAP Oscar’ı olarak tanımlanan “Yılın SAP Dönüşüm Projesi” ödülünü aldı. CarrefourSA, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından bu yıl 16’ncısı düzenlenen Tüketici Ödülleri Yarışması’nda “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma” dalında ödüllendirildi.

16 CarrefourSA Akademi’nin eğitim videoları, “En İyi Eğitim Videoları” kategorisinde bronz madalyaya sahip oldu.

17 NE LAZIMSA CARREFOURSA

18 HAZIRLAYAN :EZGİ UZUNÇAYIR OKUL NUMARASI : MALİYE 3.SINIF (İÖ) DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..


"= TARİHÇE= İlk mağazasını 15 Haziran 1963’te Fransa’da açan Carrefour, bugün 33 ülkede, 15 binden fazla mağazasıyla yılda ortalama iki milyar kişinin alışverişlerinde." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları