Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

23.05.20051 KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "23.05.20051 KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde."— Sunum transkripti:

1 KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

2 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde Uygulanışı

3 Kalite Nedir? ????????

4 Kalite Nedir? Tanımı zor, tanıması kolay, ölçmesi imkansız (Kikchenman) Yapısal özellikler kümesinin şartları yerine getirme derecesi (ISO 9001:2000) Kullanıma Uygunluk (Juran) Şartlara Uygunluk (Crosby) Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi Bir yaşama biçimi... Özaltın

5 Kalite Nedir? Müşteri Ürün

6 ISO Nedir? ISO (International Standardization for Organization, International Organization of Standart) ● İsviçre'nin Cenevre kentinde bulunmakta ● 90'dan fazla üye ülkeye sahip

7 ISO 9001 nedir? Bir sistem standardıdır Mutfağın iyiliğini belgeler, yemeğin iyi olup olmadığını değil. ISO 9000 belgesi der ki : Bu mutfak dünya standardında bir mutfaktır. Bu mutfakta iyi yemek pişebilir, bu yemekler lezzetli olabilir. Özaltın

8 ISO 9001 Serisinde Kaynaklar ISO 9001:2000 KYS Şartlar ISO 9004:2000 KYS Performans iyileştirmesi için Klavuz

9 ISO 9001 de Temel Amaç ✔ Hata ve kusurları, azaltmak, ortadan kaldırmak ve daha önemlisi önlemektir. ✔ Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan kaliteli ürün ve hizmetlerin sağlanması. ✔ Müşteri-Tedarikçi ilişkisinin etkinliğini artırmak ✔ Yönetici-Çalışan ilişkisini artırma ✔ Verimlilik ve üretkenliği artırma

10 Ürün Nedir? ✔ Bir prosesin sonucu ✔ Donanım ✔ Yazılım ✔ Hizmet ✔ İşlenmiş Maddeler

11 Temel Döngü Kalite Yönetim Sistemi Sürekli İyileştirme MÜŞTERİMÜŞTERİ Yönetimin sorumluluğu Kaynakların yönetimi Ölçüm analiz iyileştirme Ürün (ve/veya hizmet) üretilmesi ürün/hizm et memnuniyetmemnuniyet MÜŞTERİMÜŞTERİ ÇıktıGirdi İşlem

12 Bizde

13 Bizde Bu süreçlerin detayına KYS portalı içinde, linklerden SÜREÇLER olarak ulaşılır. Süreçler üzerine çalışma devam etmektedir.

14 Temel Prensip Müşteri odaklılık, Liderlik, Çalışanların katılımı, Süreç yaklaşımı, Sistem yaklaşımı, Sürekli iyileştirme, Verilere dayalı karar verme, Tedarikçilere karşı çıkar ortaklığı ilişkisi.

15 Temel Yapı KALİTE EL KİTABI PROSEDÜRLER DESTEK DOKÜMANLARI, FORMLAR, TALIMATLAR, STANDARTLAR Stratejik Seviye Taktik Seviye Uygulama Seviyesi Anayasa Kanun Yönetmelik KAYITLAR Kalite Politika ve Hedefleri

16 Özet KALİTE; Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi, ISO 9001; Ürün ve müşteri odaklıdır. ISO 9001; Bir sistem standardıdır. Temel ürünümüz yazılım, hizmet Zorunlu prosedürler; ● Doküman Kontrolü, Kayıtların Kontrolü, İç Tetkik, Uygunsuzluk, Düzeltici faaliyet, Önleyici faaliyet.

17 Kalite Politikamız “ Yurtiçinde ve Yurtdışında güvenirliği, kaliteli hizmeti, proje başarıları, sunulan ürün ve hizmette farklılıkları ile global marka olmak ve müşterilerimize, çalışanlarımıza kattığımız değeri sürekli ve belirgin bir biçimde arttırmak için; Yurtiçindeki ve Yurtdışındaki bankalara yazılım hizmeti sunmak, müşteri ağını genişletmek, Yurtiçindeki bankalar ve diğer kuruluşlara, özel çözümler ve dış kaynak kullanım hizmeti sunmak, Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini kaliteli hizmet ile karşılamak,

18 Kalite Politikamız Ürünlerinde kullanmakta olduğu Java, Oracle ve benzer teknolojilerle gerçekleştirdiği büyük çaplı projeleri finans sektörünün diğer sahalarına ve finans sektörü dışına taşımak, Güvenilir, çözüm sağlayıcı, kendisini sürekli geliştiren, daha iyi hizmet, daha mutlu müşteri, daha mutlu çalışan felsefesini benimseyen bir organizasyon oluşturmak, ARGE yatırımı yaparak, ürünlerde teknolojik gelişmeleri sağlamak ve yeni teknolojiler ile yeni ürünler / yeni pazarlar yaratmak,

19 Kalite Politikamız COBIT implemantasyonunun gerçekleştirilmesi için Şirket içi gerekli çalışmaların yapılmasını sağlamak, Etkin eğitimler ile personel bilgi ve beceri gelişimine imkan sağlamak, Seçkin çalışanlarımızla iş mükemmeliyetini hedefleyerek; kaliteyi ve teknolojik gelişmeleri, 15 yılı aşan iş tecrübemiz ile birleştirip müşterilere rekabetçi, güvenilir, yüksek kaliteli çözümler sunmaktır.

20 Yılı Hedefimiz Müşteri memnuniyetini arttırmak ve şirket verimliliğini yükseltmek, COBIT, IT Denetimi konusunda hizmet sağlayıcı olmak, Teknoloji Geliştirme Bölgelerinde yer almak ve bu kapsamda hizmet ağımızda dikkate alındığında kısa vadede Teknokent oluşumları içerisinde yeralmak, Yazılım süreçlerinin olgunlaştırılması, sürekli iyileştirilerek etkin ve verimli hale getirilmesi ile; orta ve uzun vade şirketimizin CMMI-3 (Capability Maturity Model Integration) seviyesini belgelendirmesi amaçlanmaktadır.

21 Uygulama KYS portalımızdır.

22 Uygulama Portal içinde Dokümanlarımız bölümünde Kalite Politikamız Eğitim Dış Kaynaklarımız KEK Prosedürler Süreçler Formlar Görev Tanımları Kayıtlar


"23.05.20051 KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları