Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 Haziran 2016. Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 Haziran 2016. Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2."— Sunum transkripti:

1 1 Haziran 2016

2 Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2

3 Organizasyon Şeması Daire Başkanı Taşınır Mal Müdürlüğü Satınalma Müdürlüğü İdari İşler Müdürlüğü 3

4 Üniversitemiz birimlerinin ihtiyaç duyduğu her türlü mal ve hizmetin temin edilmesinde alımlara temel teşkil edecek veri tabanının oluşturulması, kalite kriterlerinin belirlenmesi, gerekli ihale dokümanlarının hazırlanması, taşınır kayıt ve kontrol sisteminin düzenlenmesi; yurtiçinden ve yurtdışından temin edilecek mal ve hizmetler için ihale açılması ve gümrük izinlerinin alınması; ulaşım, haberleşme, temizlik gibi hizmetlerin zamanında ve en etkin biçimde yerine getirilmesi. Üniversitedeki tüm destek hizmetleri ile ilgili faaliyetlerin eşgüdüm içinde yürütülmesini sağlamak amacıyla faaliyetlerini planlamak, izlemek ve denetlemek ile birlikte, Üniversitemiz tüm akademik ve idari birimlerinin faaliyet alanları ile ilgili olarak Başkanlığımızdan talep ettikleri istekleri karşılamak. Güvenlik hizmetleri, peyzaj çalışmaları, ulaşım hizmetleri, temizlik hizmetleri ve Üniversitenin tüm organizasyonlarında destek hizmeti vermek; Üniversitenin tüm birimlerinin tüketim ve dayanıklı demirbaş isteklerini ekonomik ve verimli bir şekilde aksatmadan sağlamak ve tüm bu hizmetlerin kontrolünü yaparak üniversitenin gelişimine sürekli ve azami katkıyı sağlamaktır. 4 Temel Fonksiyonumuz

5  DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI, ÜÇ MÜDÜRLÜKTE TOPLAM (HİZMET ALIMI YÖNTEMİYLE ÇALIŞTIRILAN PERSONEL DAHİL) 231 PERSONEL İLE HİZMET VERMEKTEDİR.  İdari İşler Müdürlüğü (1 Müdür, 2 Şef, 6 Memur, 3 Danışma Görevlisi, 10 Şoför, 30 Güvenlik Görevlisi, 6 Hizmetli) 58 Personel,  Satınalma Müdürlüğü ( 1 Müdür, 5 Memur) 6 Personel,  Taşınır Mal Müdürlüğü (1 Müdür, 4 Memur) 5 Personel,  Hizmet Alımı (Polis 29+Temizlik ve Çay Ocağı 103+ Peyzaj 30) 162 Personel, Personel Sayısı 5

6  Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinin ihtiyacı olan mal ve hizmetlerin, ödenekler çerçevesinde satın alma işlerinin yürütülmesi,  Üniversitemizde hurdaya ayrılan, kullanılmaz hale gelen veya kullanımı ekonomik olmayan taşıt ve demirbaşların satış işlemlerinin yapılması,  Yurtdışı alımlarda gümrük muafiyet işlemlerinin yürütülmesi,  Taşınır mal işlemlerinin (her türlü malzemenin giriş-çıkış depolama, zimmet, terkin, devir ve sayım) yürütülmesi,  Araç, gereç ve malzemenin temini ile ilgili hizmetlerinin yürütülmesi,  Genel temizlik ve çay ocakları işletilmesi hizmetlerinin yürütülmesi,  Güvenlik ve çevre kontrolü işlerinin yürütülmesi,  Üniversitemize gelen ziyaretçilerin ilgili kişilerle görüşmelerinin gerçekleştirilmesi,  Üniversite binaları, lojman ve yurtların güvenliği için ilgili emniyet müdürlükleri ile güvenlik antlaşmasının hazırlanması ve bu antlaşmaya uygun olarak güvenlik hizmetlerinin gerçekleştirilmesi ve denetimi, 6 Görevler

7  Kurum araçlarının trafik, yasa ve mevzuatına uygun olarak sigorta, muayene, plaka ve kayıt işlemleri ile ilgili faaliyetlerinin yürütülmesi,  Üniversite yeşil alanlarının temizliği ve bakımına ilişkin faaliyetlerin gerçekleştirilmesi,  Üniversite kampus alanlarının çevre düzenlenmesi, ağaçlandırma, yeşillendirme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,  Ulaşım hizmetlerinin etkin bir şekilde yerine getirilmesi,  Üniversitemizde düzenlenen toplantı, seminer, konferans ve törenlerde ilgili birimlere destek hizmeti verilmesi,  Süreçlerde sürekli olarak iyileştirme önerilerini geliştirmek, kalite kriterlerinin belirlenmesi, planlanması ve sürecin yeni akışının uygulanması, 7 Görevler

8 YILI TÜKET İ M VE DAYANIKLI TAŞINIR G İ R İ Ş VE DEV İ R-ÇIKIŞ İ ŞLEMLER İ B İ LG İ S İ Düzenlenen Belge 2015 yılı İşlem Sayısı 2015 Yılı Tutarı (Som) 2016 yılı İşlem Sayısı 2016 Yılı Tutarı (Som) İstek Belgesi1015Adet Adet - Tüketim Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Giriş İşlemi 711Adet , Adet ,97 Tüketim Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Devir- Çıkış İşlemi 1.433Adet , Adet ,10 Dayanıklı Taşınır Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Giriş İşlemi 179Adet ,83 76 Adet ,65 Dayanıklı Taşınır Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Devir- Çıkış İşlemi 1.441Adet ,90 72 Adet ,60

9 YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ İşin Adıİşin BedeliMüteahhit Firma/Kişi 1Servis Sözleşmesi (Günlük)2.000,00 SomViktor SERGEVİÇ 2Fen ve Müh. Binası Mobilya Alımı82.847,00 DolarMobilsoft A.Ş. 3Fen ve Müh. Binası Çeker Ocak Alımı17.100,00 DolarMobilsoft A.Ş. 5Rektörlük Binası Tefriş Malz. Alımı ,00 DolarMobilsoft A.Ş. 6Peyzaj İşçiliği Hizmet Alımı ,00 SomEgemendüü Azamat 7Masaüstü Yayıncılık Cihaz Alımı31.850,00 DolarPoligrafya 8Fen ve Vet. Fak. Sarf Malzeme Alımı17.361,00 DolarBirge Medikal 10Müze Mobilya Alımı ,00 SomÇ.P. ŞARŞANKULOV 12Temizli ve Çay Ocakları İşl. İhalesi ,00 SomOcOO Semanur

10 YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ Üniversitemiz Akademik ve İdari birimleri tarafından talep edilip Rektörlük onayı olan çeşitli malzeme ve hizmetler yaklaşık ,00 Amerikan Doları bedelle Açık İhale ve doğrudan temin usulüne göre yurt içi ve yurt dışından temin edilmiştir

11 YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ S.NOİşin Adıİşin Bedeli (Som)Müteahhit Firma/Kişi 1Peyzaj İşçiliği Hizmet Alımı ,00OcOO Ayat Eko 2Temizli ve Çay Ocakları İşl. İhalesi ,00OcOO Egemendüü Azamat

12  Üniversitemiz Akademik ve İ dari birimleri tarafından talep edilip Rektörlük onayı olan çeşitli malzeme ve hizmetler yaklaşık ,00 Amerikan Doları bedelle do ğ rudan temin usulüne göre yurt içi ve yurt dışından temin edilmiştir YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ

13 YILI D İ K İ LEN B İ TK İ B İ LG İ S İ (A Ğ AÇ,ÇALI, SARMAŞIK, GÜL, V.B.) Cinsi Geçen Yıllar Toplam ağaç sayısı TOPLAM Ağaç Çalı Sarmaşık530 Gül7.750 TOPLAM (MEVCUT) TOPLAM KURUYAN GENEL TOPLAM Mevsimlik Çiçek Çimlendirilen Alan

14 14 ARAÇ AKARYAKIT, BAKIM VE ONARIM G İ DERLER İ B İ LG İ S İ Araç Plaka Marka HAZİRAN YILLARI AKARYAKI T TÜKETİM % ORANI YILLARI BAKIM ONARIM GİDERLERİ % ORANI YILLARI KM % ORANI Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Rektör Makam Aracı 3831 BC 2011 Hyundai SantaFe , , ,01 3, Rektör Makam Aracı 4751 BB 2002 Mercedes 320E , , ,66 836,47 75 Rektör Vekili Makam Aracı 1014 BC 2003 Mercedes , , , , Hizmet Aracı 3832 BC 2011 Hyundai Accent , , , ,19 82, Hizmet Aracı 3833 BC 2011 Hyundai Accent , , ,19 441, Minibüs (9 koltuklu) 0096 BC 2007 Mercedes- Benz , , , ,

15 15 ARAÇ AKARYAKIT, BAKIM VE ONARIM G İ DERLER İ B İ LG İ S İ Araç Plaka Marka HAZİRAN YILLARI AKARYAKI T TÜKETİM % ORANI YILLARI BAKIM ONARIM GİDERLERİ % ORANI YILLARI KM % ORANI Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Hizmet Aracı 4293 BC 2006 Toyota Corolla , , , , Hizmet Aracı 4294 BC Toyota- Avensis (Hizmet Aracı) , , , , Hizmet Aracı 2078 BС Mercedes Vito , , ,26 82,27 3 Kamyonet- Yük Aracı 6933 BA 2001 Gazel , , , ,30 20 Ambulans 6903 BA Mercedes , ,00 Otobüs 7556 BA 1998 Mitsubishi Prenses , , ,25 293, Servis Aracı KGBH Ford Transit , , , , ,24 7 Mutfak Aracı 0059 BC 2013 Kia BONGO , , , ,69 91, , , , ,

16 16 1.Taşınır mal otomasyon programı 2.Satınalma ve İhale Programı KULLANILAN YAZILIM PROGRAMLARI

17 TEŞEKKÜRLER. 17


"1 Haziran 2016. Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları