Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

E-Learning Platformları MyLab & Mastering Atılım Üniversitesi Mart 2016 1 Presentation Title Arial Bold 7 pt.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "E-Learning Platformları MyLab & Mastering Atılım Üniversitesi Mart 2016 1 Presentation Title Arial Bold 7 pt."— Sunum transkripti:

1 E-Learning Platformları MyLab & Mastering Atılım Üniversitesi Mart Presentation Title Arial Bold 7 pt

2 Gündem I – Pearson Hakkında II – Gelecek Nesil Öğrenme III – MyLab & Mastering IV – Learning Catalytics V - Örnek bir Uygulama : MasteringPhysics VI - Sorularınız 2

3 1 Pearson, “kişilerin öğrenme yoluyla hayatlarını daha verimli hale getirmelerine yardımcı olmak” vizyonundan yola çıkarak, eğitim alanında dünyanın en büyük eğitim çözümleri sağlayıcısı olarak faaliyet göstermektedir. Eğitime olan yenilikçi ve bütünsel bakış açısı ile “Gelecek Nesil Öğrenme” ye liderlik etmeyi amaçlayan Pearson’da bu süreç; hangi öğrenme şeklinin en uygun olduğunu anlamakla başlayıp, öğrenmenin kişiye özel ve bir geri bildirim mekanizması dahilinde sürmesi ile devam ediyor. Ürün ve servislerin çıktılarını ölçerken, bir yandan da tüm süreç boyunca öğreten ve öğrenenlerde, ihtiyaç duydukarı 21.yy becerilerini geliştirmeyi amaçlıyor.

4 Gelecek Nesil Öğrenme

5 Sistem Değişimi Teknoloji Pedagoji Öğrenen Uygulama desteği; Altyapı, Kültür, Tüm paydaşlar Liderlik gelişimi Yatırmın karşılığının alınması Sistemin tümden değişim olasılığı Kullanıcı tecrübesinin kalitesi Uyarlama kolaylığı Anlaşılabilirlik ve entegrasyon Çıktıların netlik ve kalitesi Pedagoji (Veri) Ölçme-değerlendirme platformunun kalitesi Stratosfer Modeli

6 - Data ve Uyarlanabilir Öğrenme - Teknoloji - 21.YY. Becerileri - Gelecek Nesil Ölçme/Değerlendirme 6 Gelecek Nesil Öğrenme

7 Veri Tabanlı Öğrenme Uyarlanabilir Öğrenme Teknolojisi Öğrenme için Ölçme-Değerlendirme Uyarlanabilir Öğrenme ve Karma Öğrenme

8 MyLab & Mastering

9 MyLab & Mastering Nedir ? İçerik ile entegre ölçme/değerlendirme sistemini, zengin içerik ve öğrenme araçlarını içinde barıdıran öğrenme platformlarıdır.

10 MyLab & Mastering Learning Cycle

11 MyLab & Mastering Adaptive Learning Dynamic Study Modules: Öğrencinin derse gelmeden önce neyi ne kadar bildiğini anlamasını, ders öncesi eksiği varsa bu eksiğini tamamlamasını sağlayan bir araçtır. Adaptive Study Plan: Öğrenciye sunulan çalışma planının öğrencinin başarı kriterine göre otomatik olarak değiştiği; öğrencinin eksik olduğu konulara sistem tarafından yönlendirildiği bir uyarlanabilir öğrenme aracıdır. (MathXL, MyLab) Follow-up Assignments: Öğreticinin vermiş olduğu ödevi takiben; sistem tarafından otomatik olarak her öğrenciye özel olarak, eksik olduğu konularda ödevler veren bir sistemdir.

12 E-Text Interactive Lecture Study Plan Flashcards Video Exercises Simulations Critical Thinking Exercises End of Chapter Exercises Document Sharing Comprehensive Exam Assisted-graded Writing Assignments Temel Özellikler & Öğrenme Araçları

13 Faydalar - Öğrenme için Ölçme & Değerlendirme - Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi - Uyarlanabilir öğrenme - Zamandan tasarruf - Eğitim kalitesini artırmaya katkısı - Flipped Learning (Ters-yüz eğitim) model ile ders saatlerinin daha etkin kullanımı - Akreditasyon yeterliliklerine katkı

14 DESTEK Eğitim DanışmanlığıDers KurulumuKullanıcı EğitimiÖğrenci Eğitimi 7/24, Chat, , Telefon

15 Business & Economics MyAccountingLab MyBCommLab MyBizLab MyEconLab MyFinanceLab MyIBLab MyManagementLab MyMarketingLab MyMISLab MyOMLab MyStrategyLab History MyHistoryLab Law MyLawChamber Political Science MyPoliSciLab Psychology MyDevelopmentLab MyPsychLab Sociology MyFamilyLab MySocLab Science MasteringAstronomy MasteringA&P MyA&P MasteringBiology MasteringChemistry MasteringEngineering MasteringEnvironmentalScience MasteringGenetics MasteringGeography MasteringGeology MasteringMicrobiology MasteringPhysics Mathematics MathXL MyFoundationsLab MyMathLab MyMathLab Global MyMathTest MyStatLab Statistics MyStatLab Computer Science MyProgrammingLab MyITLab MyITCertificationLabs Student Success & Career Development MyEmployabilityLab MyFoundationsLab MySkillsLab MyStudentSuccessLab MyWritingLab MyWritingLab Global Art MyArtsLab English MyCompLab MyLiteratureLab MyReadingLab MyTechCommLab PEARSON MyLab & Mastering Platformları

16 LMS Entegrasyonu MyLab & Mastering platformları LMS’ler ile entegre edilebilmektedir.

17 MyLab & Mastering Kullanıcıları - ODTÜ - Özyeğin Üniversitesi - Gediz Üniversitesi - Bilkent Üniversitesi - Bahçeşehir Üniversitesi - Pamukkale Üniversistesi - Sabancı Üniversitesi - Marmara Üniversitesi - Yeditepe Üniversitesi - Dokuz Eylül Üniversitesi - İzmir Üniversitesi - İzmir Ekonomi Üniversitesi - Türk Hava Kurumu Üniversitesi

18 MyLab & Mastering Kullanım istatistikleri Türkiye’de 2015’te kayıtlı kullanıcı buluyor. * ELT (MyEnglishLab) * HED (MyLab&Mastering) Dünya’da 2015’te kayıtlı 11 milyon kullanıcı buluyor.

19 Learning Catalytics

20 Sınıf içi, gerçek zamanlı ölçme-değerlendirme aracıdır. İnternete bağlanabilen herhangi bir cihazla kullanılabilir. Akran öğrenme modeli (peer instruction) temel alınarak geliştirilmiştir.

21 Learning Catalytics Ders esnasında, gerçek zamanlı değerlendirme Dizüstü bilgisayar, tablet ya da akıllı telefonlardan erişim Dilerseniz basit çoktan seçmeli sorular, dilerseniz de açık uçlu sorular kullanarak öğrencilerin derse ilgisini ayakta tutma imkanı

22 Learning Catalytics Koltuk Haritası: Koltuk haritası sayesinde sınıfın hangi bölgesine odaklanmak istediğinize karar verebilirsiniz

23 Learning Catalytics Raporlama: Sınıfın durumunu gözlemlemek için raporlama aracını kullanabilirsiniz. Raporlama ile öğrenciler kendi performanslarını görebilirler ve izin vermeniz halinde sorulara daha sonra da erişebilirler.

24 Learning Catalytics Soru tipleri: Şema çizimi, Yön çizme, Vurgulama, Görsel yükleme, Uzun cevap, Çoktan seçmeli vs.

25 Learning Catalytics’in Öğrenmeye katkısı Nedir? Araştırmalar anında geri bildirimin öğrenmeye olumlu katkısı olduğunu söylemektedir. Learning Catalytics çift yönlü geri bildirim olanağı sağlamaktadır. Bunu dersin olağan akışını bozmadan yapar. Hocalar dersin akışını ne yönde değiştireceğine ilişkin anında bilgi sahibi olur ve ihtiyaç duyulan noktalar için tekrar yapabilir. Öğrenciler gruplandırılabilir ve böylece birbirlerinden öğrenmeleri sağlanabilir. Bu sayede sorun çözme ve kavramsal tartışma becerileri de gelişir.

26 Daha geniş bilgi İçin

27 Emel KAYNAK


"E-Learning Platformları MyLab & Mastering Atılım Üniversitesi Mart 2016 1 Presentation Title Arial Bold 7 pt." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları