Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

T.C. MAMAK KAYMAKAMLIĞI ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "T.C. MAMAK KAYMAKAMLIĞI ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ."— Sunum transkripti:

1 T.C. MAMAK KAYMAKAMLIĞI ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ

2 2 PROTOKOL KAPSAMI Milli E ğ itim Bakanlı ğ ı Erkek Teknik E ğ itim Genel Müdürlü ğ ü ile Arçelik A.Ş. Genel Müdürlü ğ ü arasında 05 Mayıs 2011 tarihinde protokol yapıldı.

3 Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlarda görev yapan alan öğretmenlerinin yeterliliklerinin geliştirilmesi, Alan programlarının güncellenmesi, Alan öğrencilerinin yeterliliklerinin arttırılarak sektörde istihdamının sağlanması, Sektör çalışanlarının mesleki bilgilerinin geliştirilerek yeterliliklerinin belgelendirilmesi, PROJENİN HEDEFİ

4 4 Atölye ve meslek dersi öğretmenlerine ve öğrencilerine, Sektörde meydana gelen teknolojik gelişmelerin aktarılması, Tüketiciye daha kaliteli hizmet sunulması Çalışan personelin gelişimini sağlamak amacıyla sektör işbirliği protokolleri genel müdürlüğümüzce yürütülmektedir.

5 Beyaz eşya endüstrisinin, servis ve bakım hizmetlerinde ihtiyaç duydu ğ u, yeni teknolojileri bilen teknik insan gücünü, endüstriyel teknik e ğ itim okul ve kurumları Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Elektrikli Ev Aletleri Teknik Servis Dalında, yeni teknolojilere dayalı olarak yetiştirmek. 5 PROJENİN AMACI

6 6 PROTOKOL KAPSAMINDA ARÇELİK A.Ş.’NİN EĞİTİME KATKILARI Okul-işletme işbirliği içinde, Milli Eğitim Bakanlığı ile müfredat programı hazırlandı, yeni teknolojili makinelere sahip laboratuarlar kurularak, hazırlanan eğitim materyalleri okullara dağıtıldı. Bu materyaller içinde; her öğretim yılı başında dağıtılan Eğitim kitapları, iş tulumları ve atölye önlükleri de vardır. Dal öğretmenleri için de sektördeki yeni teknolojiler ve gelişmeleri içeren hizmet içi eğitimler düzenlendi.

7  Gebze-İSTANBUL‘da bulunan Arçelik Akademi’de düzenlenen birer aylık uygulamalı eğitimlere hizmet içi eğitim kapsamında katılarak sertifikalarını almışlardır ve yenilenen eğitim süreçlerine de katılmaları sağlanmaktadır. Verilen Eğitim İçerikleri  Isıtıcılar, Pişiriciler, Temizleyici Yıkayıcılar, Buzdolabı, Klimalar 7 ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ TEKNİK SERVİSİ DAL ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM SÜRECİ

8 8 ARÇELİK A.Ş.’NİN PROTOKOL KAPSAMINDA HİBE ETTİĞİ VE HALİHAZIRDA DESTEKLEDİĞİ MAKİNE-ARAÇ-GEREÇ TEDARİK DURUMU ARÇELİK A.Ş. 2013/2014 EĞİTİM ÖĞRETİM yılında fiziki alanların tanzimi sonrası, çeşitli beyaz eşya makineleri, yedek parça, test araç ve ekipmanlarını okulumuza teslim etmişler ve bunlar eğitim-öğretim faaliyetlerinde kullanılmaya başlanmıştır. Her eğitim-öğretim yılı başlangıcında talep ettiğimiz yedek parçaları da ivedilikle karşılamaktadırlar.

9 9 OKULUMUZATESLİM EDİLEN MALZEMELER ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BUZDOLABI……………………………..8 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ÇAMAŞIR MAK İ NES İ ……………...7 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BULAŞIK MAK İ NES İ …………..….9 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KURUTMA MAK İ NES İ …… ……...2 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE GAZLI FIRIN-OCAKLAR………....6 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ANKASTRE FIRIN-OCAKLAR……10 ADET

10 10 OKULUMUZA TESLİM EDİLEN MALZEMELER ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BUZDOLABI……………………………..8 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ÇAMAŞIR MAK İ NES İ ……………...7 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE BULAŞIK MAK İ NES İ …………..….9 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KURUTMA MAK İ NES İ …… ……...2 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE GAZLI FIRIN-OCAKLAR………....6 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ANKASTRE FIRIN-OCAKLAR……10 ADET

11 11 OKULUMUZA TESLİM EDİLEN MALZEMELER ■ MUHTEL İ F MODELLERDE M İ KRO DALGA FIRIN…………….2 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KOMB İ ………………..……………....4 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE ŞOFBEN……………………………..12 ADET ■ ELEKTR İ KL İ TERM İ S İ FON………………………………………..1 ADET ■ ELEKTR İ KL İ AN İ SU ISITICISI…………………………………….1 ADET ■ MUHTEL İ F MODELLERDE KL İ MA………………..…………….12 ADET ■ ÜRÜN YEDEK PARÇALARI ■ TEST EK İ PMAN -ARAÇLARI

12 12 ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ MAKİNE-ARAÇ- GEREÇLERİN OKULUMUZA TESLİM SÜRECİ  Arçelik yetkilileri ; restorasyon çalışmaları sonrası gerekli Eğitim –Öğretim ekipmanlarını okulumuza teslim etmişlerdir.

13 13 ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİS DALINA ÖĞRENCİ SEÇİM AŞAMALARI ‘Elektrik-Elektronik Teknolojileri’ alanından akademik başarı durumu, ilgi ve istekleri göz önüne alınarak 10. sınıfı başarıyla tamamlayan öğrenciler arasından, kontenjan miktarının iki katı kadar aday, okul tarafından belirlenmektedir. Bu adaylar daha sonra, Arçelik A.Ş. Tarafından Mayıs ayının son haftasında değerlendirilerek kontenjan dahilinde protokole kabul edilir.

14 14 ÖĞRENCİLERİMİZİN STAJ VE İSTİHDAM durumu  2015 yılında mezun ettiğimiz 24 öğrencinin tamamı Ankara Arçelik yetkili servislerinde stajlarını tamamlamışlardır ve 1 öğrencimiz İstanbul Klima fabrikasında, 3 öğrencimiz de Ankara Arçelik yetkili servislerinde çalışmaya başlamışlardır. Lise son sınıftaki 34 öğrencimiz de Ankara Arçelik yetkili servislerinde stajlarına devam etmektedirler.

15 15 ÖĞRENCİLERİMİZİN STAJ VE İSTİHDAM durumu  2016 yılında vereceğimiz mezunlarımızla beraber her geçen yıl öğrencilerimizin istihdam sayıları artacaktır. Öğrencilerimizin beceri eğitimi sonunda iş teklifi almaları ve Arçelik Yetkili servislerinden aldığımız sözlü ve yazılı teşekkür beyanları bu protokolün sağlıklı bir şekilde yürütüldüğünü göstermektedir.

16 16 PROTOKOL ÖNCESİ,İNŞAAT AŞAMASI VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE GÖRÜNTÜLERİ

17 17 RESTERASYON ÇALIŞMASI ÖNCESİ VE SONRASI ATÖLYE FİZİKİ ALAN GÖRÜNTÜLERİ

18 18 RESTORASYON ÖNCESİ VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE ÇALIŞMA GÖRÜNTÜLERİ

19 19 RESTORASYON ÖNCESİ VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE ÇALIŞMA GÖRÜNTÜLERİ

20 20 RESTORASYON ÖNCESİ VE SONRASI ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SERVİSİ ATÖLYE ÇALIŞMA GÖRÜNTÜLERİ

21  ‘’ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ TEKNİK SERVİS DALI’’ eğitimini tamamlayıp okulumuzdan mezun öğrencilerimiz : Sanayinin ihtiyacı olan elektrik-Elektronik Alanı Teknolojilerinde özellikle;İklimlendirme-Soğutma,Elektrik- Elektronik Ürünler Servis elemanlığı alanlarında Kalifiye Eleman olarak çalışabilirler Ön lisans veya Lisans programlarına devam ederek Yüksek öğrenimlerini tamamlayabilirler. 21 MEZUNİYET SONRASI

22 22 ARÇELİKLE PROTOKOL YAPILDIKTAN SONRA OKULUMUZ ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ DALINDA NELER DEĞİŞTİ?

23 23 ARÇELİKLE PROTOKOL YAPILDIKTAN SONRA OKULUMUZ ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ DALINDA NELER DEĞİŞTİ? 2013 -2014 Eğitim –Öğretim yılı itibarıyla Arçelik A.Ş. İle Bakanlığımız arasında yapılan Protokolle; tam teşekküllü Teknoloji sınıfı, Yedek parça deposu, öğrenci soyunma odası, ürün deposu, uygulama atölyesi ve öğretmen odasından oluşan modern bir çalışma mekanına sahip olan Bölümümüz ; Yaklaşık 1.500.000. TL. ( Bir buçuk milyon ) yatırım maliyeti olduğu belirtilen bu projeyle ; hem modern bir Atölyeye hem de en son model ürünler, ürün test ekipmanlarına ve ürün yedek parçalarıyla eğitim-öğretim yapma imkanına kavuştu. İstanbul-Gebze de bulunan Arçelik Akademide verilen ve dönemsel olarak yenilenen uygulamalı teorik eğitimlerine katılan ve yeni eğitimlere katılacak Elektrik-Elektronik Teknolojileri Alanı Dal öğretmenleri olarak öğrencilerimizi en son modern teknolojiyle buluşturduğumuz ve mezuniyet sonrası Ülke Ekonomisine kazandırdığımız için öğretmenler olarak çok mutluyuz.

24 TEŞEKKÜR EDERİZ. 24


"T.C. MAMAK KAYMAKAMLIĞI ABİDİNPAŞA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları