Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz."— Sunum transkripti:

1  Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz  Süreç Yönetimi  Şirket Satışı “ Kaldıraç etkisi ” İnternet çağında girişimcilik Devrim Demirel – Orkun Tekin “Bilişimde Girişimcilik” 7 Nisan 2011, Bilkent Üniversitesi fotoğraf ©

2

3

4  8bit  Zilog Z80  Greyscale  Ses yok  byte RAM !!

5

6 kisalt.com/ex

7

8  8bit  Zilog Z80A MHz  16/48K RAM  1 kanal 10 oktav ses  Renkli görüntü

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26  Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz  Süreç Yönetimi  Şirket Satışı “Kaldıraç etkisi” İnternet çağında girişimcilik “Bilişimde Girişimcilik” 7 Nisan 2011, Bilkent Üniversitesi fotoğraf ©

27

28

29  300 sayfalık bir kitap  kişi  1 ay süre

30 KLASİK  Baskı kitap + zarf + posta = 10 TL Toplam TL  Dijital yayın 1 CD + zarf + posta = 2TL Toplam TL İNTERNET  kampanyası CPM x 3.00 TL Toplam TL  Womm / forward Toplam ~0 TL

31

32  Problem nedir?  Çözüm nedir?

33  30 saniye  1 slayt  1 slogan

34 Bir İŞ FİKRİNİZ mi var? FİKRİ BİR ÇOK KAYNAKTAN DOĞRULAYIN Bu alanda NİHAİ BİR ÇÖZÜM gerekiyor mu? Bu çözüme SAHİP MİSİNİZ? KARAR VERİN TAKIMI YÖNLENDİRİN ÜRÜNÜ GELİŞTİRİN İŞLETİN PAZARLAYIN ANALİZ EDİN DİNLEYİN

35  FİKİR  ÜRÜN GELİŞTİRME  İŞ MODELİ  PAZAR ANALİZİ  RAKİP ANALİZİ  BİLGİ  MİSYON  TAKIM  LİDERLİK  MARKA STRATEJİSİ  YATIRIM  BİLGİ

36  YASAL KONULAR  YÖNETİM  REKABET  VERGİLER  MALİYETLER  SİSTEM GÜVENLİĞİ  ÖLÇEK SORUNLARI  İNSAN KAYNAĞI  MARKA İHLALLERİ  TAKLİTÇİLER  DÜŞMANLAR  KARMAŞA  BİLGİ GÜVENLİĞİ

37  Faz ve işlevleri tanımla  Sürekli geliştir

38 FİKİRLER KOD VERİ ÖLÇ ÖĞREN GELİŞTİR Daha Hızlı KodlaDaha Hızlı Öğren Daha Hızlı Ölç TESTLER SAHA ANALİZLERİ TESTLER ENTEGRASYON CLOUD OPEN SOURCE ÖLÇEKLENDİRME TESTLER MONITORING USABILITY ANALİZLER SEM REALTIME ALERTING

39  Ürün her şey değildir.  Kod her şey değildir.  Tasarım her şey değildir.  İçerik her şey değildir. Başarılı bir ürüne sahip olmak gerekli, ama.. Sadece ürüne odaklanmak yeterli değil... Üründen fazlasını düşünmek zorundasınız...

40  Ürün geliştirme ürün tasarımı, geliştirme, işletme  Yasal konular tüm sözleşmeler, marka, patent  Sistem kişilere bağlı olmayan şirket  İletişim şirket içi iletişim, takımlar, dünya ile iletişim, pazarlama  Nakit akışı Şirketin nefes alması için gerekli maddi akış “Rakibiniz yoksa, yanlış yerdesiniz”

41

42

43  Her gün en az bir konuda ilerleme sağlayın.  Hiç bir başarı tesadüf değildir İyi şirketleri ve kişileri örnek alın. İnceleyin.  Daima tavsiye alın. Sadece kıymetli tavsiyeleri dinleyin  Olumsuz düşüncelerden arının Olumsuz müzik, yayınlar, arkadaş, sohbetten kaçının.  Kaybedenler ile vakit harcamayın  Takımınıza sadece iyi kişileri katın.  Kritik kararlarda “misyonunuzu” hatırlayın

44

45  Matematik  İstatistik  Sosyal Bilimler  İletişim becerileri  Türkçe  İngilizce  Başlayın... Odaklanın.

46

47 Devrim Demirel – devrim.kimdir.com beriltech.com


" Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları