Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp://www.institutphoenix.ro/ NEWHAM COLLEGE OF FURTHER.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp://www.institutphoenix.ro/ NEWHAM COLLEGE OF FURTHER."— Sunum transkripti:

1 BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp://www.institutphoenix.ro/ NEWHAM COLLEGE OF FURTHER EDUCATION htttp://www.new-learning.newham.ac.uk/ FRAUNEN COMPUTER ZENTRUM BERLIN e.V. htttp://www.fczb.de BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp://www.institutphoenix.ro/ NEWHAM COLLEGE OF FURTHER EDUCATION htttp://www.new-learning.newham.ac.uk/ FRAUNEN COMPUTER ZENTRUM BERLIN e.V. htttp://www.fczb.de

2 Based oc cooperation between adult educational institutions in Turkey Romania, Great Britain and Germany, a Grundtvig Leraning Partership AELAE is implemented to improbe the access to e learning methods for those groups which are currently to a large extent excluded from these provisions. The partership is targeted at paricularly vulnerable groups, such as… (each parter has to explain) The participating institutions share knowledge and experiencesabout both the advantages and disadvantages of existing e- learning methods in adult education and about different curricula for the training of digital competences Trainers, manegers and learners from the partner institutions visit the training centres of the partner organsiations. The focal point is on the use of e- learning methods for groups with special needs in adult education and on the introduction of specific e- learning methods into existing training activities Various workshops for trainers, learners and manegers of the participating institutions take place and a comparative study on e- learning will be created. Based oc cooperation between adult educational institutions in Turkey Romania, Great Britain and Germany, a Grundtvig Leraning Partership AELAE is implemented to improbe the access to e learning methods for those groups which are currently to a large extent excluded from these provisions. The partership is targeted at paricularly vulnerable groups, such as… (each parter has to explain) The participating institutions share knowledge and experiencesabout both the advantages and disadvantages of existing e- learning methods in adult education and about different curricula for the training of digital competences Trainers, manegers and learners from the partner institutions visit the training centres of the partner organsiations. The focal point is on the use of e- learning methods for groups with special needs in adult education and on the introduction of specific e- learning methods into existing training activities Various workshops for trainers, learners and manegers of the participating institutions take place and a comparative study on e- learning will be created. AELAE is Financed by the EU – Programme “Lifelong Learning” (Grundtvig)

3 BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp://www.institutphoenix.ro/ NEWHAM COLLEGE OF FURTHER EDUCATION htttp://www.new-learning.newham.ac.uk/ FRAUNEN COMPUTER ZENTRUM BERLIN e.V. htttp://www.fczb.de BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ Proje Ortakları BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp://www.institutphoenix.ro/ NEWHAM COLLEGE OF FURTHER EDUCATION htttp://www.new-learning.newham.ac.uk/ FRAUNEN COMPUTER ZENTRUM BERLIN e.V. htttp://www.fczb.de BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ Proje Ortakları

4 Türkiye Romanya Büyük Britanya ve Almanya’dan yetişkin eğitim kurumlarının işbirliği üzerine kurulan Grundtvig Öğrenme Ortaklığı projesi AELAE, (YEEÖA) eğitim olanaklarına ulaşmada zorluk yaşayan hedef grupları elektronik öğrenme metotlarına ulaşımı geliştirmek amacıyla yürütülmektedir. Proje dezavantajlı gruplara öncelik vermektedir. Katılımcı kuruluşlar yetişkin eğitiminde var olan elektronik öğrenme metotlarının avantajları ve dezavantajları ile farklı müfredatlar arası kıyaslamalar aracılığıyla bilgi ve deneyim paylaşımı gerçekleştirmektedir. Ortak kuruluşlardan eğitimci idareci ve öğrencilerin ortak kuruluşları ziyaret etmeleri öngörülen projede, odak noktası elektronik öğrenme metotlarının yetişkin eğitiminde özel ihtiyacı olanlar olarak belirlenmiştir. Proje kapsamında ortak kuruluşların eğitimcileri, idarecileri ve öğrencileri için birçok çalışma yapılması ve bir karşılaştırma raporunun oluşturulması amaçlanmaktadır. Eğitim ve Kültür Hayat Boyu Öğrenme Programı Türkiye Romanya Büyük Britanya ve Almanya’dan yetişkin eğitim kurumlarının işbirliği üzerine kurulan Grundtvig Öğrenme Ortaklığı projesi AELAE, (YEEÖA) eğitim olanaklarına ulaşmada zorluk yaşayan hedef grupları elektronik öğrenme metotlarına ulaşımı geliştirmek amacıyla yürütülmektedir. Proje dezavantajlı gruplara öncelik vermektedir. Katılımcı kuruluşlar yetişkin eğitiminde var olan elektronik öğrenme metotlarının avantajları ve dezavantajları ile farklı müfredatlar arası kıyaslamalar aracılığıyla bilgi ve deneyim paylaşımı gerçekleştirmektedir. Ortak kuruluşlardan eğitimci idareci ve öğrencilerin ortak kuruluşları ziyaret etmeleri öngörülen projede, odak noktası elektronik öğrenme metotlarının yetişkin eğitiminde özel ihtiyacı olanlar olarak belirlenmiştir. Proje kapsamında ortak kuruluşların eğitimcileri, idarecileri ve öğrencileri için birçok çalışma yapılması ve bir karşılaştırma raporunun oluşturulması amaçlanmaktadır. AELAE is Financed by the EU – Programme “Lifelong Learning” (Grundtvig) Eğitim ve Kültür Hayat Boyu Öğrenme Programı AELAE is Financed by the EU – Programme “Lifelong Learning” (Grundtvig)


"BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp://www.institutphoenix.ro/ NEWHAM COLLEGE OF FURTHER." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları