Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

© Synovate 2008 1 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması KURUMSAL KİMLİK VE İTİBAR ARAŞTIRMASI Tüm Sosyal Paydaşlar Haziran 2008.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "© Synovate 2008 1 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması KURUMSAL KİMLİK VE İTİBAR ARAŞTIRMASI Tüm Sosyal Paydaşlar Haziran 2008."— Sunum transkripti:

1 © Synovate 2008 1 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması KURUMSAL KİMLİK VE İTİBAR ARAŞTIRMASI Tüm Sosyal Paydaşlar Haziran 2008

2 Marka Bilinirlik Tanınma & Beğeni Distribütör / Doğuş Otomotiv

3 © Synovate 2008 3 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni Tanınma Sektör Ortalaması: %76 Beğeni Sektör Ortalaması: %73 Doğuş Otomotiv Binek Otomobil Sahipleri Rakip Marka Binek Otomobil Sahipleri Tanınma Sektör Ortalaması: %70 Beğeni Sektör Ortalaması: %68 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %73 Beğeni Sektör Ortalaması: %68

4 © Synovate 2008 4 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Otomotiv LCV Sahipleri Rakip Marka LCV Sahipleri Tanınma Sektör Ortalaması: %75 Tanınma Sektör Ortalaması: %70 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %70 Beğeni Sektör Ortalaması: %65 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

5 © Synovate 2008 5 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Öğrenciler Akademisyenler Tanınma Sektör Ortalaması: %69 Tanınma Sektör Ortalaması: %60 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %57 Beğeni Sektör Ortalaması: %66 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

6 © Synovate 2008 6 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Medya Mensupları Meslek ve Sivil Toplum Örgütleri Tanınma Sektör Ortalaması: %73 Tanınma Sektör Ortalaması: %74 Baz: 30 (%) Beğeni Sektör Ortalaması: %64 Beğeni Sektör Ortalaması: %60 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

7 © Synovate 2008 7 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Holding Şirketleri Üst Yönetim Tanınma Sektör Ortalaması: %76 Beğeni Sektör Ortalaması: %57 Banka Finans Çevresi ve Yatırımcılar Tanınma Ortalaması: %81 Beğeni Ortalaması: %74 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

8 © Synovate 2008 8 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması Doğuş Otomotiv Yetkili Satıcı ve Servisler Tanınma Sektör Ortalaması: %71 Beğeni Sektör Ortalaması: %65 (%) Doğuş Otomotiv / Distribütör Firma Tanınma & Beğeni

9 Marka Kişilik Özellikleri Doğuş Otomotiv

10 © Synovate 2008 10 Marka Konumlandırma – Kişilik Özellikleri Markaların konumlandırılmasında aşağıda yer alan platform kullanılmıştır. Bu platformda distribütörlerin herhangi bir marka ile ilgili “temel” kişilik özellikleri (CORE ID) ile “ikincil” kişilik özellikleri (EXTENDED ID) gösterilmiştir. İlgili platform Jung’un kişilik kuramı baz alınarak hazırlanmış. Alan tanımları Marka kişilik özellikleri CORE IDENTITY Alan tanımları Marka kişilik özellikleri EXTENDED IDENTITY Reserved Follower Self-sacrificing Warm Frolic Arrogant Ambitious Leader Confident Shy

11 © Synovate 2008 11 DO Binek Rakip Binek DO HTA Rakip HTA ÖğrenciAkademisyenMedyaSTKBanka Finans Yatırımcı Holding Üst Yönetim YSDO Çalışanlar Confident Leader Ambitious Arrogant Reserved Shy Follower Self Sacrifising Warm Follower Reserved Follower Self-sacrificing Warm Frolic Arrogant Ambitious Leader Confident Shy AMBITIOUS Zorlayan Çabalayan İstekli Hırslı Yerini arayan Azimli Bireysel Maskülen CONFIDENT Kararlı Kendinden emin Mutlu Kendi kendine yeten Ne istediğini bilen Enerjik, Dinamik, Canlı Bireysel Maskülen LEADER Karizmatik Tetikleyen Öncü, Sürükleyen Önde olan Güçlü Bireysel Maskülen Core Identity Extended Identity

12 Kurumsal İtibar Kurumsal İtibar Endeks Soruları Kurumsal İtibar Endeksi

13 © Synovate 2008 13 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması 1 APPLE INDEX İtibar Endeksi 1 APPLE INDEX İtibar Endeksi  ……itibarını nasıl buluyorsunuz?  ……ne derecede takdir ediyor, beğeniyorsunuz?  ……ne ölçüde güvenilir buluyorsunuz?  ……ürün / hizmetlerini nasıl buluyorsunuz?  ……genel olarak başarılarını nasıl buluyorsunuz? 38 68 83 53 0 100 Apple Index, firmaların kesimler nezdindeki itibar düzeyini gösteren, yüzdesel olmayan mutlak bir sayıdır. 0-100 arasında değişen itibar endeksi, 5 sorunun ağırlandırılması sonucu oluşturulur. Kurumsal İtibar Endeks Soruları İTİBARI YÜKSEK İTİBARLI İTİBARI YETERSİZ İTİBARI DÜŞÜK İTİBARSIZ

14 © Synovate 2008 14 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması ENDEKS İtibarı Yüksek100 – 83 İtibarlı68 – 83 İtibarı Yetersiz53 – 68 İtibarı Düşük38 – 53 İtibarsız0 – 38 Sosyal Paydaşlar Nezdinde Doğuş Otomotiv Kurumsal İtibar Endeks Değerleri

15


"© Synovate 2008 1 Doğuş Otomotiv - Kurumsal Kimlik ve İtibar Araştırması KURUMSAL KİMLİK VE İTİBAR ARAŞTIRMASI Tüm Sosyal Paydaşlar Haziran 2008." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları