Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ŞÜKRÜYE GÖĞÜŞ İLKOKULU. VİZYONUMUZ Marka şehre yakışan marka okul olmak Marka şehre yakışan marka okul olmak.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ŞÜKRÜYE GÖĞÜŞ İLKOKULU. VİZYONUMUZ Marka şehre yakışan marka okul olmak Marka şehre yakışan marka okul olmak."— Sunum transkripti:

1 ŞÜKRÜYE GÖĞÜŞ İLKOKULU

2 VİZYONUMUZ Marka şehre yakışan marka okul olmak Marka şehre yakışan marka okul olmak

3 MİSYONUMUZ Biz, öğrencilerimizi yetenekleri ve yeterlilikleri doğrultusunda özgüven sahibi ve sorumluluklarının bilincinde, çağdaş bilgilere ulaşabilen, dünyada eğitim alanındaki gelişmelere ayak uydurabilen ve üst öğrenime bu donanımla gidecek bireyler olarak yetiştirmek; sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerde kendilerini geliştirebilmelerini sağlamak; okul çevresine Eğitim, Öğretim, Bilim ve Kültür alanlarında bilgiye ulaşma ve kullanma olanağı sunmak için varız. Öğrencilerimizi yenilenen programımız doğrultusunda zirveyi değil zirvenin ötesini göstermek, ufuklarını genişletmek, uyuyan değil soran sorgulayan, kendine güveni olan bireyler yetiştirmek için varız. Biz, öğrencilerimizi yetenekleri ve yeterlilikleri doğrultusunda özgüven sahibi ve sorumluluklarının bilincinde, çağdaş bilgilere ulaşabilen, dünyada eğitim alanındaki gelişmelere ayak uydurabilen ve üst öğrenime bu donanımla gidecek bireyler olarak yetiştirmek; sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerde kendilerini geliştirebilmelerini sağlamak; okul çevresine Eğitim, Öğretim, Bilim ve Kültür alanlarında bilgiye ulaşma ve kullanma olanağı sunmak için varız. Öğrencilerimizi yenilenen programımız doğrultusunda zirveyi değil zirvenin ötesini göstermek, ufuklarını genişletmek, uyuyan değil soran sorgulayan, kendine güveni olan bireyler yetiştirmek için varız.

4 Değerlerimiz Şükrüye Göğüş İlkokulu olarak; Çalışanlarımız, öğrencilerimiz ve velilerimiz ile açık iletişim ve empati kurarız. Çalışanlarımız, öğrencilerimiz ve velilerimiz ile açık iletişim ve empati kurarız. Okuldaki tüm süreçlere okul toplumunun katılımını esas alırız. Okuldaki tüm süreçlere okul toplumunun katılımını esas alırız. Çalışanların kendini güvende hissetmesini, işbirliğine dayalı çalışmasını ve kendini sürekli geliştirmesini sağlarız. Çalışanların kendini güvende hissetmesini, işbirliğine dayalı çalışmasını ve kendini sürekli geliştirmesini sağlarız. Eğitim Öğretim’de “öğrenciyi”; yönetimde “okulu” merkeze alırız. Eğitim Öğretim’de “öğrenciyi”; yönetimde “okulu” merkeze alırız. Öğrenci başarısını ve mutluluğunu temel alarak kaliteli Eğitim’den ödün vermeyiz. Öğrenci başarısını ve mutluluğunu temel alarak kaliteli Eğitim’den ödün vermeyiz.

5 Sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerde bulunmak isteyen okul toplumunun tüm bireylerini destekleriz. Sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerde bulunmak isteyen okul toplumunun tüm bireylerini destekleriz. Öğrencilerimizi kendisiyle ve toplumla barışık, sorumluluklarının bilincinde bireyler olarak yetiştiririz. Öğrencilerimizi kendisiyle ve toplumla barışık, sorumluluklarının bilincinde bireyler olarak yetiştiririz. Asık suratlı değil, mutlu insanlar yetiştiririz. Asık suratlı değil, mutlu insanlar yetiştiririz. Sevgiyi saygıyı ve ülkenin bütünlüğünü ve değerlerini ön planda tutan, manevi ve ahlaki değerleri ön planda tutan bireyler yetiştirmek. Sevgiyi saygıyı ve ülkenin bütünlüğünü ve değerlerini ön planda tutan, manevi ve ahlaki değerleri ön planda tutan bireyler yetiştirmek. Değişime açık, ufku geniş, hoşgörülü, vatan ve bayrak sevgisiyle donatılmış bireyler yetiştirmek. Değişime açık, ufku geniş, hoşgörülü, vatan ve bayrak sevgisiyle donatılmış bireyler yetiştirmek. Temizlik ve sağlıklı yaşam kurallarını benimsemiş, toplumsal yaşama önem veren bireyler yetiştirmek. Temizlik ve sağlıklı yaşam kurallarını benimsemiş, toplumsal yaşama önem veren bireyler yetiştirmek.

6 Kısaca Okulumuz 1-Okulun Adı ŞÜKRÜYE GÖĞÜŞ İLKOKULU 2-Okulun Adresi Selahattin Eyyubi Mah.48 Nolu Sok. No:46 Şehitkâmil 3-Okulun Telefon Numaraları

7 4-Okulun Web Adresi 5-Okulun Adresi 6-Öğretim Şekli Şu anda Mahmut Fehime Güleç İlköğretim okulu binasında öğleci olarak eğitim öğretim yapmaktayız.

8 Şükrüye Göğüş Kimdir? Şükrüye Göğüş Kimdir? Adı ve Soyadı: Şükrüye GÖĞÜŞ Adı ve Soyadı: Şükrüye GÖĞÜŞ Baba Adı: Tahir Baba Adı: Tahir Doğum Yeri : Gaziantep Doğum Yeri : Gaziantep Doğum Tarihi : 1909 Doğum Tarihi : 1909 Ölüm Yeri : Gaziantep Ölüm Yeri : Gaziantep Ölüm Tarihi : 1987 Ölüm Tarihi : 1987

9 Okulun Tarihçesi 14 Haziran 1985 tarihinde açılışı yapılarak 1985 – 1986 eğitim ve öğretim yılında hizmete giren okulumuz yukarıda açık kimliği belirtilen merhume Şükrüye GÖĞÜŞ ‘ ün ölümünden önce Milli Eğitim adına bir okul yapılması isteği üzerine yaptığı bağış sonunda okul arsası istimlâk edilmiştir. Okulun arsası 3105 m2 dir. Zemin katın yapımına 1984 te başlanmıştır. 15 milyon Türk Lirası para harcanarak zemin katta 6 derslik, idare odası ve tuvaletler yapılmıştır. Binaya toplam 75 Milyon Türk Lirası Harcanarak 1. Kat 1988 – 1989 öğretim yılında eğitim ve öğretime açılmıştır.1. katta 6 derslik 1 Müdür Odası 2 Bilgisayar sınıfı ve tuvaletlerden ibarettir. 14 Haziran 1985 tarihinde açılışı yapılarak 1985 – 1986 eğitim ve öğretim yılında hizmete giren okulumuz yukarıda açık kimliği belirtilen merhume Şükrüye GÖĞÜŞ ‘ ün ölümünden önce Milli Eğitim adına bir okul yapılması isteği üzerine yaptığı bağış sonunda okul arsası istimlâk edilmiştir. Okulun arsası 3105 m2 dir. Zemin katın yapımına 1984 te başlanmıştır. 15 milyon Türk Lirası para harcanarak zemin katta 6 derslik, idare odası ve tuvaletler yapılmıştır. Binaya toplam 75 Milyon Türk Lirası Harcanarak 1. Kat 1988 – 1989 öğretim yılında eğitim ve öğretime açılmıştır.1. katta 6 derslik 1 Müdür Odası 2 Bilgisayar sınıfı ve tuvaletlerden ibarettir.

10 YENİ BİNAMIZ Okulumuz 2010 Temmuz ayında yeniden yapılmak için yıkılmıştır. Okulumuz 2010 Temmuz ayında yeniden yapılmak için yıkılmıştır. Okulun tamamlanıp teslimi 2013 yılında yapılmıştır. Okulun tamamlanıp teslimi 2013 yılında yapılmıştır. Yeni binamız 2 Fen,2 BT 1 Müzik,1 Teknoloji Tasarım ve Görsel Sanatlar,3 Anasınıfı olmak üzere 33 derslikten ibarettir. Yeni binamız 2 Fen,2 BT 1 Müzik,1 Teknoloji Tasarım ve Görsel Sanatlar,3 Anasınıfı olmak üzere 33 derslikten ibarettir.

11 OKULUMUZUN GÜÇLÜ YÖNLERİ Teknolojik donanımımızın ve ders araç gereçlerimizin yeter seviyede olması; Ast – üst tüm çalışanlar arasında etkili, sağlıklı ve saygılı bir iletişimin ortamının olması. Ast – üst tüm çalışanlar arasında etkili, sağlıklı ve saygılı bir iletişimin ortamının olması. Sıcak, demokratik, nispeten gelişime açık bir okul ortamına sahip olunması. Sıcak, demokratik, nispeten gelişime açık bir okul ortamına sahip olunması. Disiplin ( ciddi yaptırım gerektiren davranışlar ) ve devamsızlık probleminin asgari düzeyde olması. Disiplin ( ciddi yaptırım gerektiren davranışlar ) ve devamsızlık probleminin asgari düzeyde olması. Zararlı alışkanlıkları olan öğrencilerin çok az olması Zararlı alışkanlıkları olan öğrencilerin çok az olması

12 Okul idaresinin eşgüdümlü çalışması. Okul idaresinin eşgüdümlü çalışması. Anasınıfının olması. Anasınıfının olması. Kamera sistemi ile okul içi ve bahçe güvenliğinin 24 saat sağlanması, kayıt edilmesi. Kamera sistemi ile okul içi ve bahçe güvenliğinin 24 saat sağlanması, kayıt edilmesi. Öğretmen veli işbirliğimizin iyi olması Öğretmen veli işbirliğimizin iyi olması Öğretmenlerimizle Okul idaresinin uyumlu çalışması Öğretmenlerimizle Okul idaresinin uyumlu çalışması Genç ve idealist bir öğretmen kadrosunun olması Genç ve idealist bir öğretmen kadrosunun olması

13 OKULUMUZUN ZAYIF YÖNLERİ Soysal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılımın az olması; Soysal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılımın az olması; Okulun spor tesislerinin yetersizliği Okulun spor tesislerinin yetersizliği Öğrencilerimizin ve velilerimizin ufukun ötesini görmede sıkıntı çekmeleri bu konuda üzerimize düşen yükün fazla olması. Öğrencilerimizin ve velilerimizin ufukun ötesini görmede sıkıntı çekmeleri bu konuda üzerimize düşen yükün fazla olması. Öğrencilerimizin özgüvenlerinin az olması; Öğrencilerimizin özgüvenlerinin az olması; Çalışanların değişime direnci;(her değişimin mutlaka sancılı olduğunun farkına varılmaması) Çalışanların değişime direnci;(her değişimin mutlaka sancılı olduğunun farkına varılmaması) İnsan kaynaklarının sosyal kültürel faaliyetlere gereken önemi vermemesi İnsan kaynaklarının sosyal kültürel faaliyetlere gereken önemi vermemesi

14 Öğretmenlerin sık sık değişmesi (en az Bir okulda Bir öğretmenin 5 Yıl Görev yapmasını tavsiye ediyoruz.) Öğretmenlerin sık sık değişmesi (en az Bir okulda Bir öğretmenin 5 Yıl Görev yapmasını tavsiye ediyoruz.) Yardımcı personel eksiğimizin bulunması Yardımcı personel eksiğimizin bulunması Bazı öğretmenlerimizin akademik olarak kendilerini geliştirmeye, yeniliklere açık olamamaları Bazı öğretmenlerimizin akademik olarak kendilerini geliştirmeye, yeniliklere açık olamamaları Bazı öğretmenlerimizin teknoloji okur- yazarlığından mahrum olması. Bazı öğretmenlerimizin teknoloji okur- yazarlığından mahrum olması. Bazı öğretmenlerimizin motivasyonlarının eksik olması – sınıf içi etkinliklerde istenilen verimin alınamaması Bazı öğretmenlerimizin motivasyonlarının eksik olması – sınıf içi etkinliklerde istenilen verimin alınamaması Bazı konularda görev paylaşımının yapılamaması, görevlerin bir kişi veya gruba kalması. Bazı konularda görev paylaşımının yapılamaması, görevlerin bir kişi veya gruba kalması. Mali kaynakların yetersizliği. Mali kaynakların yetersizliği. Okula – okumaya karşı ilgisiz velilerin olması, okuma – yazma bilmeyen velilerin bulunması. Okula – okumaya karşı ilgisiz velilerin olması, okuma – yazma bilmeyen velilerin bulunması. Okulda örgüt kültürü ve ilkelerinin henüz oluşmaması; Okulda örgüt kültürü ve ilkelerinin henüz oluşmaması;

15 FIRSATLAR İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve çevreyle iletişimin iyi olması. İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve çevreyle iletişimin iyi olması. Öğrenci ve personel sayımızın az olması, küçük bir okul olmamız. Öğrenci ve personel sayımızın az olması, küçük bir okul olmamız. İlimizde tanınmış 1 üniversitenin olması ve 2 tane özel üniversitenin açılması ve ortaöğretimde çok farklı dallarda eğitim görebilme imkânı. İlimizde tanınmış 1 üniversitenin olması ve 2 tane özel üniversitenin açılması ve ortaöğretimde çok farklı dallarda eğitim görebilme imkânı. Veli-okul işbirliği; Veli-okul işbirliği; Okul-çevre ilişkisinin güçlü olması; Okul-çevre ilişkisinin güçlü olması;

16 TEHDİTLER Personel değişiminin fazla olması; Personel değişiminin fazla olması; Velilerimizin sosyo – kültürel ve ekonomik bakımdan yetersiz olmaları Velilerimizin sosyo – kültürel ve ekonomik bakımdan yetersiz olmaları Okulun sanayi bakımından gelişmiş bir ilde olması nedeniyle göç alması. Okulun sanayi bakımından gelişmiş bir ilde olması nedeniyle göç alması. Okulumuzda ikili öğretim yapılması. Okulumuzda ikili öğretim yapılması. Disiplin cezalarının, yaptırımdan ve caydırıcılıktan uzak olması (yönetmelik ile ilgili durum.) Disiplin cezalarının, yaptırımdan ve caydırıcılıktan uzak olması (yönetmelik ile ilgili durum.)

17 Öğrencilerde sigara içmek gibi kötü alışkanlıkların oluşmasına sebep olacak dış ortamların varlığı. Öğrencilerde sigara içmek gibi kötü alışkanlıkların oluşmasına sebep olacak dış ortamların varlığı. Öğrencilerin evlerinde ders çalışma ortamlarının olmaması Öğrencilerin evlerinde ders çalışma ortamlarının olmaması Medya - İnternetin öğrencilerimiz üzerindeki olumsuz etkileri Medya - İnternetin öğrencilerimiz üzerindeki olumsuz etkileri Okulumuzda özel eğitime ihtiyacı olan öğrenciler için özel alt sınıfın bulunmaması Okulumuzda özel eğitime ihtiyacı olan öğrenciler için özel alt sınıfın bulunmaması Hala öğrencilerimizin bir kısmının mevsimlik işlere gitmesi. Hala öğrencilerimizin bir kısmının mevsimlik işlere gitmesi. Ara branşlar da öğretmen eksikliğinin çok olması. Ara branşlar da öğretmen eksikliğinin çok olması.

18 SORUN ALANLARIMIZ Fiziki şartlardan kaynaklanan sorunlar Fiziki şartlardan kaynaklanan sorunlar Çevreden kaynaklanan sorunlar Çevreden kaynaklanan sorunlar Velilerden kaynaklanan sorunlar Velilerden kaynaklanan sorunlar Teknolojiyi takip edemeyen personelden kaynaklanan sorunlar Teknolojiyi takip edemeyen personelden kaynaklanan sorunlar Personel yetersizliğinden kaynaklanan sorunlar Personel yetersizliğinden kaynaklanan sorunlar Mali yetersizliklerden kaynaklanan sorunlar Mali yetersizliklerden kaynaklanan sorunlar

19 Okulun Sorunları Çözüm Önerileri Soysal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılımın az olması; Soysal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılımın az olması; Öğrencilerimizin ve velilerimizin ufkun ötesini görmede sıkıntı çekmeleri bu konuda üzerimize düşen yükün fazla olması. Öğrencilerimizin ve velilerimizin ufkun ötesini görmede sıkıntı çekmeleri bu konuda üzerimize düşen yükün fazla olması. Öğrencilerimizin özgüvenlerinin az olması; Öğrencilerimizin özgüvenlerinin az olması; Çalışanların değişime direnci;(her değişimin mutlaka sancılı olduğunun farkına varılmaması) Çalışanların değişime direnci;(her değişimin mutlaka sancılı olduğunun farkına varılmaması)

20 İnsan kaynaklarının sosyal kültürel faaliyetlere gereken önemi vermemesi İnsan kaynaklarının sosyal kültürel faaliyetlere gereken önemi vermemesi Öğretmenlerin sık sık değişmesi (en az bir okulda bir öğretmenin 5 Yıl Görev yapması) Öğretmenlerin sık sık değişmesi (en az bir okulda bir öğretmenin 5 Yıl Görev yapması) Okulda örgüt kültürü ve ilkelerinin henüz oluşmaması; Okulda örgüt kültürü ve ilkelerinin henüz oluşmaması; Personel değişiminin fazla olması; Personel değişiminin fazla olması; Öğrencilerimizin bir kısmının mevsimlik işlere gitmesi Öğrencilerimizin bir kısmının mevsimlik işlere gitmesi Ara branşlar da öğretmen eksikliğinin çok olması. Ara branşlar da öğretmen eksikliğinin çok olması.

21 Sınıflara Göre Kız Erkek Öğrenci Sayıları Erkek Öğrenci Sayısı Kız Öğrenci Sayısı Sınıf Toplamı Erkek Öğrenci Sayısı Kız Öğrenci Sayısı Sınıf Toplamı Anasınıfı Anasınıfı Toplam Toplam

22 Personel Sayıları 3 İdareci 3 İdareci 26 Sınıf Öğretmeni 26 Sınıf Öğretmeni 1 Matematik Öğretmeni 1 Matematik Öğretmeni 1 Türkçe Öğretmeni 1 Türkçe Öğretmeni 1 Fen ve Teknoloji Öğretmeni 1 Fen ve Teknoloji Öğretmeni 1 Sosyal Bilgiler Öğretmeni 1 Sosyal Bilgiler Öğretmeni

23 1 İngilizce Öğretmeni 1 İngilizce Öğretmeni 1 Beden Eğitimi Öğretmeni 1 Beden Eğitimi Öğretmeni 1 Din Kültürü Ve Ah. Bil. Öğretmeni 1 Din Kültürü Ve Ah. Bil. Öğretmeni 1 Rehber Öğretmen 1 Rehber Öğretmen 4 Anasınıfı Öğretmeni 4 Anasınıfı Öğretmeni 1 Ücretli Türkçe Öğretmeni 1 Ücretli Türkçe Öğretmeni 1 Memur/Hizmetli 1 Memur/Hizmetli

24 Öğrenci Devam-Devamsızlık Durumu Devamsızlık olayları e-okul ile azalmış, Devamsız öğrencilere yapılan yardımlarla özellikle kız öğrenciler okula kazandırılmıştır. Devamsızlık olayları e-okul ile azalmış, Devamsız öğrencilere yapılan yardımlarla özellikle kız öğrenciler okula kazandırılmıştır.

25 Okulun Hedefleri

26 Hedef No soruluk bir testte halen % 40 olan net oranı; 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında %50’e, 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında %60’ye ve 2012/2013 Eğitim Öğretim yılında %75’e çıkarılacaktır. 100 soruluk bir testte halen % 40 olan net oranı; 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında %50’e, 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında %60’ye ve 2012/2013 Eğitim Öğretim yılında %75’e çıkarılacaktır.

27 Hedef No 2 Haftada ortalama bir kitap okuyan öğrenci yüzdesi; 2.sınıfta %45; 3.sınıfta %50; 4.sınıfta %60; 5.sınıfta %50;7.sınıfta %40 ve 8.sınıfta %30 olup, bu oranlar 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında % 10, 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında %20, 2012/2013 Eğitim Öğretim yılında %30 arttırılacaktır. Haftada ortalama bir kitap okuyan öğrenci yüzdesi; 2.sınıfta %45; 3.sınıfta %50; 4.sınıfta %60; 5.sınıfta %50;7.sınıfta %40 ve 8.sınıfta %30 olup, bu oranlar 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında % 10, 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında %20, 2012/2013 Eğitim Öğretim yılında %30 arttırılacaktır.

28 Hedef No 3 Yapılan ev ziyaretlerinde planlı olarak üst öğrenim sınavlarına hazırlanan öğrenci oranı % 10 olarak saptanmış iken bu oran 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında % 30’a, 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında % 50’ye ve 2012/2013Eğitim Öğretim yılında % 70’e çıkarılacaktır. Yapılan ev ziyaretlerinde planlı olarak üst öğrenim sınavlarına hazırlanan öğrenci oranı % 10 olarak saptanmış iken bu oran 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında % 30’a, 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında % 50’ye ve 2012/2013Eğitim Öğretim yılında % 70’e çıkarılacaktır.

29 Hedef No /2011 Eğitim Öğretim yılında sınıf başına ortalama 2 olan sınıf-veli toplantı sayısı 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında 3’e, 2012/2013 Eğitim Öğretim yılında 5’e çıkarılacaktır. Ortalama veli katılımı % 50’den % 70’e çıkarılacaktır. 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında sınıf başına ortalama 2 olan sınıf-veli toplantı sayısı 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında 3’e, 2012/2013 Eğitim Öğretim yılında 5’e çıkarılacaktır. Ortalama veli katılımı % 50’den % 70’e çıkarılacaktır.

30 Hedef No /2011 Eğitim Öğretim yılında 1 olan “veliye öğrenci çalışmasını takip formu gönderen öğretmen” sayısı 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında, 12’ye çıkarılacaktır.2012/2013 eğitim öğretim yılında 20 ye çıkarılacaktır. 2010/2011 Eğitim Öğretim yılında 1 olan “veliye öğrenci çalışmasını takip formu gönderen öğretmen” sayısı 2011/2012 Eğitim Öğretim yılında, 12’ye çıkarılacaktır.2012/2013 eğitim öğretim yılında 20 ye çıkarılacaktır.

31 AKADEMİK BAŞARI İl Milli Eğitim Müdürlüğünün Akademik Başarıyı Artırıcı Çalışmalar Yönergesi doğrultusunda İl Milli Eğitim Müdürlüğünün Akademik Başarıyı Artırıcı Çalışmalar Yönergesi doğrultusunda

32 Eğitim Öğretim Yılında Eğitim Öğretim Yılında

33 1 - Okul Yürütme Kurulu Oluşturuldu. 1 - Okul Yürütme Kurulu Oluşturuldu. 2 - Okulun kendi bünyesinde deneme sınavları yapıldı. 2 - Okulun kendi bünyesinde deneme sınavları yapıldı. 3 - Öğrenciler öğretmenlere zimmetlendi. 3 - Öğrenciler öğretmenlere zimmetlendi. 4 - Halk Eğitim Merkezi bünyesinde SBS kursu açıldı. 4 - Halk Eğitim Merkezi bünyesinde SBS kursu açıldı.

34 5-Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfından kursa gelen öğrenciler için yardım talebinde bulunuldu. 5-Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfından kursa gelen öğrenciler için yardım talebinde bulunuldu. 6-Vakıftan öğrencilere yardımcı kitaplar gönderildi. 6-Vakıftan öğrencilere yardımcı kitaplar gönderildi.

35 Sonuç 60 öğrencimiz sınava girmiştir. 60 öğrencimiz sınava girmiştir.

36 Puan ortalaması yakalanmıştır.(Gaziantep ortalaması dır) Puan ortalaması yakalanmıştır.(Gaziantep ortalaması dır)

37 30 öğrencimiz çeşitli Anadolu Liselerine yerleştirilmiştir.(% 50 başarı ) 30 öğrencimiz çeşitli Anadolu Liselerine yerleştirilmiştir.(% 50 başarı )

38 Ayrıca ve 8. sınıftan DPYB sınavına girenlerden 15 öğrencimiz Bursluluğu kazanmıştır. Ayrıca ve 8. sınıftan DPYB sınavına girenlerden 15 öğrencimiz Bursluluğu kazanmıştır.

39 Sınava girebilecek öğrenci sayısı ortalama 50 1-Sınava girebilecek öğrenci sayısı ortalama 50

40 2- Puan hedefimiz 350

41 3-Hedefimiz sınavla öğrenci alan bir üst eğitim kurumuna 40 öğrenci yerleştirmek (% 80 )

42 Bu Amaçla Halk eğitim bünyesinde okulumuzda kurs açıldı. Halk eğitim bünyesinde okulumuzda kurs açıldı. Öğrenciler öğretmenlere zimmetlendi. Öğrenciler öğretmenlere zimmetlendi. Öğretmenlerimizin hazırladığı deneme sınavları yapılmaktadır. Öğretmenlerimizin hazırladığı deneme sınavları yapılmaktadır.

43 Okulumuz Böyle İken

44

45

46 BÖYLE OLDU

47


"ŞÜKRÜYE GÖĞÜŞ İLKOKULU. VİZYONUMUZ Marka şehre yakışan marka okul olmak Marka şehre yakışan marka okul olmak." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları