Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

PUMA 3.0 Türkiye. Puma: Pazarı büyüten uygulamalarla mağaza içinde artışlar sağlamak P U M A P P AZARI BÜYÜTEN U U YGULAMALARLA (ALTIN KURALLAR) M M AĞAZA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "PUMA 3.0 Türkiye. Puma: Pazarı büyüten uygulamalarla mağaza içinde artışlar sağlamak P U M A P P AZARI BÜYÜTEN U U YGULAMALARLA (ALTIN KURALLAR) M M AĞAZA."— Sunum transkripti:

1 PUMA 3.0 Türkiye

2 Puma: Pazarı büyüten uygulamalarla mağaza içinde artışlar sağlamak P U M A P P AZARI BÜYÜTEN U U YGULAMALARLA (ALTIN KURALLAR) M M AĞAZA İÇİNDE A A RTIŞLAR SAĞLAMAK

3 Nasıl Çalışıyor? 1.Mükemmel Satış Noktası Altın Kurallar 2.İletişim3.Kontrol4.Ödüllendirme

4 1-Mükemmel Satış Noktası Altın Kurallar Asortman 30 Puan Raf 55 Puan Tanzim-Teşhir 15 Puan Kategori Ağırlıkları

5 APSM Gerçekleşme Puanlar %89 ve Altı %90- %95 %96- %99 %100 %101 - %104 %105 - %109 %110 ve Üstü ASORTMAN RAF TANZİM TEŞHİR 1-Mükemmel Satış Noktası Altın Kurallar Puanlama

6 APSM Mükemmel Satış Noktası ALTIN KURALLAR PuanDO+NKAECZAMERCH ASORTMAN Bulunurluk(S Kırılıma göre Top Ürünler) 30 xxX RAF Fiyat Etiketi 2 xxX Akıllı Raf(Renk Bloğu)-1000 gün uygulaması 10 xxx Raf Payı 75 >= 10 xxX Rafın %65 (Biberon+Süt) %35 (Kaşık +Kavanoz+Çay) 60% biberon / 30% özel ürün / 10%kaşık kavanoz çay 3 xxX IF ve FO Raf Payı %45-%55 IF ve FO Raf Payı %70-%30 2 xxX Lactamil Raf Payı %10 (Nutricia Raf payı içinde) 5 XXX FEFO 3 xxX Element sayısı (Bebek bezi element sayısının yarısı) 1 Raflık Alan 5 xxX Bebek Dünyası 10 XXx Defansif Sergileme 3 xXx Marka Raf Uygulaması-Ayraç 2 xXx TANZİM TEŞHİR Likit Süt 2.Sergileme(Süt Rafında) 3 xx Lactamil 2.Sergileme (Bebek Bezi ve Sütlük rafında asalak &Teşhir) Lactamil 2.Sergileme (Kasa Önü) 2 xXx Diğer 2.Sergileme(Çay,Çorba,Makro çerez,Manav,Gevrekler vb.) 2 xx POP Kullanımı (Güncel) Broşür 3 xXx Ek Teşhir(S1,S2 Min 2 adet, S3,S4 Min.1 adet) Counter Stand 5 xxx 1-Mükemmel Satış Noktası Altın Kurallar

7 Nasıl Çalışıyor? 1.Mükemmel Satış Noktası Altın Kurallar 2.İletişim3.Kontrol4.Ödüllendirme

8 2-İletişim PUMA TV Mükemmel Satış Noktası Rapor Kaynaklar Lactamil Haberler Sahadan Haberler İyi uygulamalar Kazananlar Mükemmel satış noktası yükleme alanı Beğen Puma yarışma skorları Data doğruluk raporları Beğen Başarılı satışın adımları rehber Tüm saha uygulamaları Standartlar Tüm saha duyuruları Haberler Günlük mod durumu ÖNERİLER

9 Nasıl Çalışıyor? 1.Mükemmel Satış Noktası Altın Kurallar 2.İletişim3.Kontrol4.Ödüllendirme

10 3-Kontrol 5 Saha Kontrol Uzmanı Data Doğruluk Raporu  Datasında 2 kez yanlışlık tesbit edilen çalışan yarışmadan çıkarılır DO NKA Ecza

11 Nasıl Çalışıyor? 1.Mükemmel Satış Noktası Altın Kurallar 2.İletişim3.Kontrol4.Ödüllendirme

12 4-Lansman 2015 Satış Toplantısı Özel Tişört Özel Bayrak Puma Takımları Videolar 1 Nisan 2015 Yarışma Başlangıcı

13 4-Ödüllendirme

14 TEŞEKKÜRLER

15 KANALPOZİSYON ÖDÜLLER (3 Ay) ÖDÜLLER (1 Yıl) AÇIKLAMA DO 1 Bölge Müdürü 1 Yönetici 1 SM 1 MTL 1 ÖMT 1 MA 1 MT Dist.Her pozisyondan bir kişi Toplam Türkiye Takımı Her Dist. içerisinde NKA 1 NKA Müdürü 1 NKA Yönetici ECZA 1 Yönetici 5 ST Her bölgeden 1 ST MERCH 1 MTL 1 NKA MŞ 1 Karma MŞ 1 Merch MTL toplamda %100 Hedef gerçekleşmede ödül kazanır. Her MŞ bölgesinde PUMA TAKIM * 1 Takım *Belirlenen hedef kadar mükemmel satış noktası *DO,NKA,Ecza,Merch Takımlarının kendi arasında yapılır.En yüksek puan alma şartı. *KUPA *Gerçekleştiren her çalışana ödül


"PUMA 3.0 Türkiye. Puma: Pazarı büyüten uygulamalarla mağaza içinde artışlar sağlamak P U M A P P AZARI BÜYÜTEN U U YGULAMALARLA (ALTIN KURALLAR) M M AĞAZA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları