Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014."— Sunum transkripti:

1 REKLAM YÖNETİMİ

2 Selpak Reklam Kampanyası ve Medya Planlaması

3

4 http://www. capital. com

5

6 Strateji 1. Tüketici Odaklı 2. Ürün Odaklı 3. Fiyat Odaklı 4. Duygusal Yaklaşım 5. Hikaye Anlatımı 6. İzleyici ile ilişki kurma

7 Tüketici Odaklı Yarar stratejisi Öncesi sonrası stratejisi
Kendini resimle -

8 Ürün Odaklı Özellik Niceliksel (extra büyük pizza, vb) Kalite
Ürün gösterme (deodorant, deterjan) Ürün karşılaştırma

9 Ürün Odaklı Ürün karşılaştırma
Tanık (ünlü kullanma) Bilgi verme Tek olma

10 Ürün Odaklı Ürün- kahraman https://www.youtube.com/watch?v=ozFLRwzyO6Q
Arkadan gelme Marka odaklı

11 Ürün Odaklı Ürün Firmanın geçmişi Kurucu ya da kurumsallık Performans
Pazarda konumlanma

12 Fiyat Odaklı Değer (ödediklerinden daha fazla aldıklarına inandırmak)
Neden (neden ürünü seçmek mantıklı)

13 Duygusal Yaklaşım Komik Dürüstlük
Abartma Meydan Okuma

14 Duygusal Yaklaşım Duygusal tehdit (kullanmazlarsa ne olur)
Şok Olumlu: Tartışmalı:

15 Duygusal Yaklaşım Mahrum kalma
Seksi Parodi

16 Hikaye Anlatımı Kısa film https://www.youtube.com/watch?v=4vXHm8TzLzE
Devam eden hikaye Ekolojik Futuristik

17 İzleyici ile İlişki Kurma
İnteraktif Sosyal medya Boşlukları doldur Popüler kültür


"REKLAM YÖNETİMİ 29.04.2014." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları