Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

yenİ bİr görünüm ve kütüphaneler İçİn yenİ ürünler

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "yenİ bİr görünüm ve kütüphaneler İçİn yenİ ürünler"— Sunum transkripti:

1 yenİ bİr görünüm ve kütüphaneler İçİn yenİ ürünler
Euromonitor 2011: yenİ bİr görünüm ve kütüphaneler İçİn yenİ ürünler Sue hyde NİSAN 2011

2 BUGÜNKÜ SUNUM SUE HYDE KİMDİR VE Euromonitor International neDİR?
EUROMONITOR’ÜN YENİ görünümü PASSPORT GMID’ İN YENİ görünümü PASSPORT REFERENCE; ANKOS ÜYELERİ İCİN YENİ BİR SEÇENEK Market research monitor; YEPYENİ BİR ÜRÜN Q&A Gunaydin beyler ve hanimlar Sunuma Hos Geldiniz Bugunku sunum neye hakkinda konusacagim?

3 SUE HYDE KİMDİR VE Euromonitor International neDİR?
Sue Hyde: Euromonitor International’ ün akademik temsilcisi Euromonitor International, tüm dünyada, sektörler, ülkeler ve tüketiciler ile ilgili global stratejik istihbarat saglayan, önde gelen bagımsız kuruluslardan biridir. Dünyanın dört bir yanındaki ofislerimiz, 80 ülkede bulunan analistlerimiz ve her kilit eğilim ve faktör ile ilgili gerçekleştirdigimiz pazar araştırmalarımız ile kullanıcılarıniza tüketici eğilimlerindeki değişimin ardındaki gerçek hikayeyi sunuyoruz. Referans kitablar, veri tabanları ile ısmarlama araştırma sunmaktadır 35 yıldan beri akademik kurumlara destek veriyoruz SCRIPT: Euromonitor International’ ün akademik temsilcisiyim Euromonitor International...nedir? Ne yapiyoruz? Tüm dünyada, sektörler, ülkeler ve tüketiciler ile ilgili global stratejik istihbarat saglayan, önde gelen bagımsız kuruluslardan biridir. Dünyanın 4 bir yanında ofislerimiz bulunmaktadir  80 ülkede bulanan analistlerimiz -  her ana eğilim ve faktör değişim ile ilgili pazar araştırmaları ile - tüketici ilgili eğilimlerindeki değişimlerin arkasındaki gerçek hikayeyi - kütüphane kullanıcılarınıza sunmaktadır. Ayrıca - Referans kitablar, veri tabanları ile ısmarlama araştırma yapmaktayiz Hatırlatmak isterim ki -  35 yıldan beri üniversitelere ve business school’lere hizmet sunan bir şirketiz.

4 EUROMONITOR’ÜN YENİ görünümü
2011 yılında firmamız çok önemli değişikliklere uğradı. Yeni logomuz Euromonitor’ü ’bilgi çesmesi’ olarak yansıtmaktadır. Passport GMID’in yeni logo’su bulunmaktadır Gördüğünüz gibi... Yeni logomuz Euromonitor’ü ’bilgi çesmesi’ yani F’ountain of Knowledge’ olarak yansıtmaktadır....diyorlar Hatta Passport GMID’in yeni logo’su var. Bu bir pie gibi ve dilimleri

5 Passport gmid - Global Market Information Database
Industries/ Markets Countries and Consumers/ Reference Sektörler, ülkeler ve tüketiciler ile ilgili 8 milyon istatistik sektör, şirket, ülke ve tüketici raporu 80 ulusal pazar üzerine araştırma Gelişmekte olan sektörler, ülkeler ve tüketici eğilimleri ile ilgili yorumlar Daha fazla araştırma bilgisi sağlayan binlerce kaynak ... barındırmaktadır Bir coğunuz GMID’i tanıyorsunuz – ama yeniden hatırlayalım? Passport GMID’in içinde... Bunu biliyoruz değilmi?

6 Passport gmid’ İn YENİ görünümü

7 Passport gmİd: neler ÖĞRENİLEBİLIR?
Aşağadaki 5 pazardan hangisi 2010 yılında, Türkiye’de en büyük market payına sahiptır? Türkiye €m Kişi başı Büyüme oranı % Alcoholic Drinks/ Alkolü içecekler 4 2,756.8 4 148.5 5 % 3.5 Pet Care/ Evcil hayvan bakımı 5 244.3 5 13.2 2 % 55.5 Consumer Appliances/ Beyaz eşyalar 3 5,689.0 3 306.4 1 % 101.3 Packaged food/ Paketlenmiş gıda 1 25,694.9 1 1,384.0 4 % 19.0 Simdi biraz ders calisalim Bunlardan hangisi 2010 yılında, Türkiye’de en büyük market payına sahiptır? Kim tahmin etmek ister? Ben yoruldum... Önümüzdeki yıllar en büyük büyüme oranı hangi sektörde görülecek? Ne diyorsunuz? 2010 yilinda ne kadar tukettiniz? Tobacco/ Tütün 2 12,730.3 2 685.7 3 % 32.8

8 PASSPORT REFERENCE :YENİ SEÇENEK ANKOS ÜYELER İCİN
Passport GMID’in BÖLÜMÜ PASSPORT REFERENCE :YENİ SEÇENEK ANKOS ÜYELER İCİN 2011 yılında Passport GMID’in ‘Countries and Consumers’ bölümü sunuyoruz  206 ülkelerin demografik, ekonomik ve diğer alanlarında 4 milyondan fazla istatistik: Tüketici yaşam biçimi raporları *** Demografik profileri Ülke Brifingleri: Business environment Income and expenditure Technology, Communications and Media Uzman analistlerimizden güçlü makaleler Çok geniş uluslararası kaynak ağı kullanıyoruz: Euromonitor International, National Statistics, World Bank, IMF, OECD, UN, WHO, Central Banks, Government Ministries, Eurostat, ILO, UNESCO, Comtrade, UNCTAD 2011 fiyatı €7,000 Ayrı bir ürün olarak, Countries and Consumers ’Reference’ demek. Reference’tan neye bulabirsiniz? Tüketici yaşam biçimi raporları *** bu cok ilginc – Turkiye’nin tuketici yasam bicimi raporu - ANKOS uyelerindan olan musterilerimiz en okumus raporlardir- cok popular bir raporudur.

9 REFERANCE: neler ÖĞRENİLEBİLIR?
Business Environment bölümden: Corruption Perception Index / Yolsuzluk/Rüşvetçilik 2010 yılında dünyanın en temiz ülke ve en rüşvet yiyen ülke hangisidi? 10 = çok temiz 0 = çok kötü Leisure and Lifestyles bölümden: Sinema ve film 2010 yılında dünyada en fazla sinemaya gidenler hangi ülkede bulunur? No. 1 – Singapore 9.3 No. 177 Somalia 1.1 Türkiye? No No. 1 – India 4,432.7 m No. 2 – USA 1,424.4 m No. 3 – France 204.6 m Türkiye? No. 11 37.5 m Income and Expenditure bölümden 2010 yılında kadınlar için, en büyük harcanabilir gelir hangi ülkede bulunur? Ne ler var, neler var – cok detayli bir sistemi dir. Size bir tat vermek isterim. Mesaela: Business Environment bölümden: Corruption Perception Index / Yolsusluk/Rüşvetçilik 2010 yılında dünyanın en temiz ülke ve en rüşvet yiyen ülke hangisidi? Meraketmeyin- Turkiye iyilesiyor – 3.5di Ingiltere kotulesiyor! – 7.6 gene Turkiye iyilesiyor- Kadin’in harcanabilir gelir yillar arasi %54.1 artmis No. 1 – Switzerland € 27,457.9 No. 74 – Pakistan €151.4 Türkiye? No.42 €3,571.0

10 mRm: Market Research monitor NEDİR?
PASSPORT GMID’ DAN YENI mRm: Market Research monitor NEDİR? 10,000 piyasa raporu bulanan yepyeni bir online veritabanıdır. Özellikle, kütüphaneler düşünülerek hazırlanmıştır Passport GMID olduğu gibi - 25 ayrı market hakkında araştırmalar yapıyoruz Kullanıcılar 80 ülkenin tüketici piyasaları hakkında tam bir bilgi edinebilmektedir GMID’in bildiğimiz detaylı market raporlarının en önemli kısımlarından oluşturulan, daha kısa ve öz raporları içerir. Passport GMID’in MARKET bölüme duşuneceksiniz. GMID’in bildiğimiz detaylı MARKET raporlarının en önemli kısımlarından oluşturulan daha kısa ve öz raporları içerir.

11 mRm: Market Research monitor: Sİstem ÖZELLİKLERİ
Kendi raporunu yaratma Grafikleri Powerpoint’e dönüştürme Raporları Word ve PDF şekline dönüştürme Tabloları Excel’e dönüştürme Esnek ulaşım yöntemleri Raporları 9 dile çevirme imkanı: Çince, Fransızca, Almanca, Italyanca, Japonca, Korece, Portekizce, Rusça, Ispanyolca 2011 fiyatı €3,000

12 Şaşırmayın! Kesenin ağızını fazla açmadan bu ürünü sahip olabirsiniz.
Sudan ucuz - sizin için sadece €3,000 Her (eve) kütüphaneye lazim.

13 Tanıtımı isteyenler için, stand nolu 17’ta bekleriz
Teşekkür ederim Q&A


"yenİ bİr görünüm ve kütüphaneler İçİn yenİ ürünler" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları