Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ"— Sunum transkripti:

1

2 Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ
SANTRAL ÇAĞRI MERKEZİ RAPORLAMA İZLEME YÖNETİM LCR VoIP SES KAYIT TIKLA ARA TELEKONFERANS ROBOT OPERATÖR SESLİ POSTA IP SANTRAL ÇAĞRI MERKEZİ SIP SUNUCU ASİSTAN WEB’DEN ARA MAİL SERVER

3 Genel Olarak CWIZ; Bizden biridir... Yenilikçidir Esnektir Uyumludur
Uzmandır Halden Anlar 

4 CWIZ IP SANTRAL Arayın Aranın Konuşun Kaydedin Raporlayın

5 CWIZ IP SANTRAL Neler Yapabilirsiniz?
Dahili ve Harici telefon görüşmelerinizi yapabilirsiniz. Şubeleriniz ve bayiilerinizle internet üzerinden görüşme sağlayabilirsiniz. (Yurt içi-Yurt dışı) Profesyonel karşılama menüleri oluşturabilirsiniz Görüşmeleri kaydedebilirsiniz. Detaylı görüşme raporları alabilirsiniz. Diğer CWIZ kullanıcıları ile ücretsiz görüşebilirsiniz. Sesli Posta (Voice Mail) kullanabilirsiniz.

6 CWIZ IP SANTRAL Neler Yapabilirsiniz? AYRICA
Yurt dışından numara alabilirsiniz. UMTH operatörlerinden hizmet alabilirsiniz. Dahili arama yetkilerini belirleyebilirsiniz. Görüşme yönüne göre en ucuz yolu seçebilirsiniz SMS Gönderebilirsiniz alıp gönderebilirsiniz Mail raporlarını alabilirsiniz. Tüm PBX yönetimini siz yapabilirsiniz.

7 CWIZ IP SANTRAL Nasıl Çalışır?

8 CWIZ IP SANTRAL Kullanıcı Arayüzü
Tüm CWIZ aboneleri kendilerine ait bir WEB aryüzünden çağrılarını takip edebilir. En çok ve en sık aranan numaralar listesi Cevapsız çağrılar listesi Dahili kullanıcı listesi Click to dial Yönlendirme seçenekleri Karaliste oluşturma Kişisel raporlar Dahili kullanıcılar izin verilen diğer CWIZ abonelerine IP üzerinden arama yapabilirler. Diğer grup CWIZ abone listesi Durum göstergesi (Registration) Click to dial

9 CWIZ IP SANTRAL Robot Operatör Sistemde birden fazla robot operatör
oluşturulabilir Zaman dilimi bazlı menü yönetimi Ses dosyası upload Tüm kanallara aynı anda cevep verme Zaman aşımı, hatalı dahili menüleri Farklı dil desteği ve seçenekleri Alt menü desteği Gruba, çağrı merkezine, voice maile veya bir numaraya yönlendirme

10 CWIZ IP SANTRAL -Voice Mail-
Tüm dahililer için sesli posta kutusu kullanılabilir Toplam 100 adet mesaj kapasitesi Bırakılan mesajın mail adresine gönderimi Dahili telefondan, dışarıdan mesaj dinleme Mesaj yönlendirme, saklama ve silme seçenekleri CWIZ WEB Mail üzerinde ayrı voice mail dosyası

11 CWIZ IP SANTRAL -Konferans Odası- Birden fazla konferans odası desteği
Şifreli ve şifresiz giriş Lisans sınırı olmaksızın kullanım IP, PSTN ve dahiliden konferans odasına giriş Konferans odasındaki katılımcı bilgileri

12 CWIZ IP SANTRAL -Arama Planı –LCR-
Farklı yönlere farklı çıkışlar kullanılarak arama yapılabilir. Standart yönlere göre LCR Belirlenecek özel arama yönlerine göre LCR Dahili kullanıcı parametrelei dikkate alınarak oluşturulacak arama planları Yön önceliklendirme

13 CWIZ IP SANTRAL -Kullanıcı Profili Belirleme-
Sınırsız profil belirleme aracı Belirlenen tüm arama yönlerini dikkate alma Yönler arası öncelik belirleme

14 CWIZ IP SANTRAL -UMTH Seçenekleri / VoIP-
CWIZ Kurumsal’dan birden fazla UMTH operatörüne çağrı yönelendirilebilir. IP ve 811’den yönlendirme Direk CWIz üzerinden bağlantı Her operatör için ayrı yönetim ekranı Ayrıca tanımlı diğer CWIZ kutuları ile herhangi bir IP bağlantısı üzerinden kanal sınırı olmaksızın görüşülebilir – CWIZ to CWIZ-

15 CWIZ IP SANTRAL -Raporlama-
CWIZ’e gelen ve giden tüm çağrılar raporlanmaktadır Liste ve grafik raporları Dahili kullanıcı bazına inen detay Özet yön, GSM operatörü raproları En sık aranan il ve ülke özet raporu Kategori raporları Sayı, süre ve ücret raporları

16 CWIZ IP SANTRAL Görüşme Ses Kayıt
Belirlenen dahililerin tüm görüşmeleri kayedilmektedir. Ses dosyası üzerinden dinleme Kaynak ve hedef bilgileri Dahili numara, tarih ve saat filtreleme Ses mesajlarının yedekleme aryüzü

17 CWIZ IP SANTRAL -Operatör İzleme Ekranı-

18 CWIZ IP SANTRAL Neden CWIZ? Yeni nesil bir santral
VoIP – Dahiliniz her yerde... Tamamlayıcı özelliklerin hepsi bir arada, extra sürpriz maliyetler yok IP tabanlı ses konusunda deneyimli bir ekip... Ve bu ekip size çok yakın... Esnek, entegrasyona açık Yapılan yatırımı geri kazanmak mümkün (VoIP , Raporlama, LCR, Yetkilendirme vs) Makul fiyat seviyelerinde

19 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Hizmet Kalitenizle Göz Doldurun

20 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ CWIZ IP CALL CENTER Kolay Yönetim Kolay Kurulum
Profesyonel Yönetim Kolay Entegrasyon Raporlama İzleme HERŞEY ELİNİZİN ALTINDA

21 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Nasıl Çalışır?

22 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ - Yönetim Arayüzü- WEB Arayüzünden Yönetim
Birden fazla kuyruk oluşturabilme Agentlar arası çağrı dağıtım seçenekleri Robot Operatör Görüşme Kayıt

23 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Yönetim Arayüzü- Robot Operatör

24 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Agent ve Supervizor Supervizor İzleme Ekranı
Agent Ekranı Anlık agent durum izleme (Agentların login-logut-pause-konuşma hali durumları) Aget konuşma süresi, görüştüğü numara bilgisi Anlık kuyruk durumu izleme (Arayan numara, bekleme süresi ve kuyruk sırası) Pasif dinleme Anlık servis seviyesi göstergesi Telefondan ve ekrandan login-logout-pause Gelen çağrı numarasını (caller ID) ve bekleme süresini görme

25 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Supervizor
Anlık agent durum izleme (Agentların login-logut-pause-konuşma hali durumları) Aget konuşma süresi, görüştüğü numara bilgisi Anlık kuyruk durumu izleme (Arayan numara, bekleme süresi ve kuyruk sırası) Pasif dinleme Anlık servis seviyesi göstergesi

26 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Agent Raporları Trafik Raporları
Cevaplanan çağrı sayısı Her agentın kayıp çağrı sayısı Konuşma süreleri Dış arama sayısı Tarih filtreleme Toplam arama sayısı Cevaplanan arama sayısı ve yüzdesi Kayıp çağrı sayısı Max –min ve ortalama kuyruk süresi Grafik raporlar

27 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Kayıp Çağrı Raporları Kayıt çağrı yüzdesi
Kayıp çağrı zamanı Caller ID bilgisi Kuyrukta beklediği süre (sn)

28 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Call Center Gelen Arama Raporları
Sayı ve süre seçenekleri Kuyruklar arası çağrı dağılımı Agentlar arası çağrı dağılımı Çağrı yönü ve operatör dağılımları Ençok çağrı gelen il ve ülke özet raporu Call Center Gelen Arama Listesi

29 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Raporlama Call Center Ses Kayıt Raporları ve
Dinleme Tarih, saat, agent ve numara bilgisine göre filtreleme Kayıt uzunluğu (sn) Çağrı yönüne ait bilgi Görüşülen numara bilgisi

30 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ CWIZ Call Center Bağlantılı Çözümler
IVR ve Ses Tanıma Sistemleri Skype Entegrasyonu Özel Entegrasyon Projeleri CWIZ WEB’den ARA

31 CWIZ ÇAĞRI MERKEZİ Özel Entegrasyon Projeleri MS- CRM Entegrasyonları
Özel CRM Entegrasyonları Müşteri Database Entegrasyonları Raporlama Entegrasyonları

32 WORKSHOP CWIZ IP Santral & Call Center
CWIZ IP Santral Ürün Paketleri – ANA ÜNİTE CWIZ IP PBX S – 12 Kullanıcı Lisansı CWIZ IP PBX M – 30 Kullanıcı Lisansı CWIZ IP PBX L – 100 Kullanıcı Lisansı CWIZ IP PBX E – 100+ Kullanıcı Lisansı - Enterprise CWIZ Çağrı Merkezi Ürün Paketleri CWIZ Call Center Bundle S – 4 Agent CC Platform CWIZ Call Center Bundle M– 8 Agent CC Platform CWIZ Call Center Modül 4 Agent CWIZ Call Center Modül 8 Agent

33 WORKSHOP CWIZ IP Santral & Call Center Dış Hat Bağlantıları
PSTN ve 8 Port FxO Analog GW ISDN PRI ,2,4 ve 8 kanal PRI Kartlar IP (UMTH) SIP ve 811 Dahili Aboneler IP Telefon CWIZ, TTec, ST2030, Linksys Analog Telefon ve 24 Port FxS Analaog GW Softphone --- Free veya Lisasnlı Uygulamalar

34 WORKSHOP CWIZ IP Santral & Call Center CWIZ IP PBX M
8 Port Analog FxO GW 25 Adet IP Telefon Örnek Konfigürasyon 1 8 Analog Dış Hat 25 Dahili Abone Örnek Konfigürasyon 2 1 ISDN PRI 16 Analog Dış Hat 80 Dahili Abone 48 Analog/Masa dect 32 IP Telefon CWIZ IP PBX L 1 port ISDN PRI Kart 2 x 8 Port Analog FxO GW 2 x 24 port Analof FxS GW 32 Adet IP Telefon

35 WORKSHOP CWIZ IP Santral & Call Center CWIZ Call Center Bundle S
8 Port Analog FxO GW 4 Adet IP Telefon Örnek Konfigürasyon 3 8 Analog Dış Hat 4 Agent Call Center Örnek Konfigürasyon 4 1 ISDN PRI 16 Analog Dış Hat 12 Call Center Agent 60 Dahili Abone 48 Analog/Masa dect 12 IP Telefon CWIZ IP PBX L CWIZ CC Modül 8 Agent 2 x CC Agent Lisansı 1x ISDN PRI Kart 2 x 8 Port Analog FxO GW 2 x 24 port Analof FxS GW 12 Adet IP Telefon

36 CWIZ SIP SERVER Giderleri Azalan Hangi Şirket Keyifli Olmaz ki...

37 CWIZ SIP SERVER Nasıl Çalışır?

38 CWIZ SIP SERVER Yetenekler
Şube ve uzak noktalarınız ile IP üzerinden ses iletişimi UMTH Operatörlerine bağlantı Verimli bant genişliği kullanımı Raporlama Yurt dışı DID numarası sonlandırma Click to dial SMS gönderim arayüzü

39 CWIZ ASİSTAN Santarlinizin Sağ Kolu

40 CWIZ ASİSTAN CWIZ Asistan santralinize, sahip olmadığı yeni nesil yetenekleri kazandırır ROBOT OPERATÖR ve IVR SESLİ POSTA KONFERANS ODASI VOIP SES KAYIT ASİSTAN

41 CWIZ ASİSTAN Nasıl Çalışır?

42 CWIZ ASİSTAN Yetenekler Birden fazla farklı robot desteği
Bekleme müziği yönetimi Sesli posta ve desteği Birden fazla konferans odası Eş zamanlı konfernas imkanı SIP VoIP Görüşme ses kayıt Ses kayıt filtreleme ve raporlama

43 WORKSHOP CWIZ SIP Server & Asistan
< CWIZ SIP Server ve Asistan Ürün Paketleri CWIZ SIP Server Kullanıcı Lisansı CWIZ Asistan S – 15 Kanal Robot, Voice Mail CWIZ Asistan M – 30 Kanal Robot, Voice Mail CWIZ Asistan L – 60 Kanal Robot, Voice Mail İlave Modüller İlave SIP Lisansı Telekonferans Modülü Ses Kayıt Modülü

44 WORKSHOP CWIZ SIP Server & Asistan Arabağlantılar (Santral ve CWIZ)
Analog Analog Mediagatewayler ISDN PRI ,2,4 ve 8 kanal PRI Kartlar IP SIP Uç Noktalar IP Telefon CWIZ, TTec, ST2030, Linksys IAD Drytek, Speed Touch Gateway ve TA --- Audiocodes, Xspeech, Linksys Softphone --- Free veya Lisasnlı Uygulamalar

45 WORKSHOP CWIZ SIP Server & Asistan Örnek Konfigürasyon 1
125 VoIP Abone Uçlarda IAD Kullanımı Santral Bağlantısı Aynı anda 8 kanal CWIZ SIP Server 250 125 Adet IAD 1 x 8 port FxS Analog GW Örnek Konfigürasyon 2 300 VoIP Abone 150 Uç IAD, 150 uç IP Telefon Santral Bağlantısı 1 PRI (30 kanal) CWIZ SIP Server 1 x İlave SIP Lisansı (50 user) 150 x IAD 150 x IP Telefon 1 x PRI Kart

46 WORKSHOP CWIZ IP Santral & Call Center Örnek Konfigürasyon 3
30 Kanal Robot Operatör 50 VoIP Abone Uçlarda IAD Kullanımı CWIZ Asistan M 1 x İlave SIP Lisansı (50 user) 50 Adet IAD Örnek Konfigürasyon 4 30 Kanal Robot Operatör 150 VoIP Abone Telekonferans (10 Kullanıcı) Ses Kayıt (1-100 Kullanıcı) Uçlarda IAD Kullanımı CWIZ Asistam M 3 x İlave SIP Lisansı (50 user) 10 Kullanıcı Telekonferans Modülü 1-100 Kullanıcı Ses Kayıt Modülü 150 Adet IAD

47 CWIZ WEB’den ARA Tıklayın Konuşun

48 CWIZ WEB’den ARA Nasıl Çalışır? WEB Sitesi Portal E-mail Gönderisi
Kısaca tüm WEB ortamlarından aranın...

49 CWIZ WEB’den ARA Örnek Uygulamalar

50 CWIZ WEB’den ARA Neler Yapabilirsiniz?
WEB sitenizi ziyaret edenler sitenizden tıklayıp sizi direk arayabilirler E-Ticaret yapıyorsanız, WEB’den sesli sipariş alabilirsiniz Kampanyalarınız için “Hot Line” olarak tanımlayabilirsiniz. WEB’den arayanları şirketinizde başka dahililere transfer edebilirsiniz. Arayanların mesaj bırakmasını sağlayabilirsiniz Bırakılan mesajları size CWIZ WEB’den Ara ile gönderir. Görüşmeleri raporlayabilir ve ses kaydını alabilirsiniz

51 Kimler Neden CWIZ Aldı? IP Santral
Geleceğin IP Teknolojisinde olduğunu gördüler Şubeleri ve okulları ile VoIP Aynı marka altında çağrı merkezi ihtiyacının da çözülmesi ve entegrasyon Özellik bütünlüğü Geliştirme ekibinin Türkiye’de olması Aynı yerdeki birden fazla şirket için kullanma Aynı marka altında çağrı merkezi ihtiyacının da çözülmesi ve entegrasyon Engelli personelin evden çalıştırılabilmesi (VoIP) Raporlama ve ses kayıt Merkez ve ofisin farklı şehirlerde olması Yurt dışı şubelerin olması (VoIP) WENDENARA özelliği Raporlama ve ses kayıt Raporlama ve ses kayıt Gelişmeye açık bir yapı olması”

52 Kimler Neden CWIZ Aldı? IP Santral
CWIZ Mail Server’a ihtiyaçları vardı Özellikleri görünce santrali de aldılar Üst yönetim genelde şehir dışında konumlandığı için (VoIP) UMTH’a direk bağlantı OMNİ SİGORTACILIK Amerika ve İngiltere ofisleri ile ücretsiz görüşebilme Yurt dışından DID kullanımı

53 Kimler Neden CWIZ Aldı? Çağrı Merkezi
Kendi uygulamaları ile entegrasyon Birden fazla kuyruğu daha kolay yönetebilecekleri bir yapıyı bu fiyata bulmaları zor oldu... Çağrı merkezi agentı olarak farklı yerlerdeki çiçekçileri kullanıyorlar Gelen çağrıları IP’den acentalarına aktarıyorlar Anlaşılması ve kullanımı kolay olduğu için Asıl önemlisi kullandıkları Nebim ile entegre olabildiği için

54 Kimler Neden CWIZ Aldı? Çağrı Merkezi
Birden fazla sigorta şirketi adına call center hizmeti Başka bir lokasyona gelen çağrıların IP sayesinde CWIZ agentı tarafından karşılanması Kendi uygulamaları ile entegrasyon Raporlama ve kayıp çağrı takibi Türkçe kullanım Fiyat Entegrasyon ve güven

55 Kimler Neden CWIZ Aldı? SIP Server
Merkez ve şubeleri arasında ücretsiz görüşmek için Bayileri ile ücretsiz görüşmek için Mağazaları ile ücretsiz görüşebilmek için Marketler arası ücretsiz görüşmek için

56 Kimler Neden CWIZ Aldı? (Asistan ve Özel Bir Uygulama)
Robot Operatör ve Voice Mail Robot Operatör ve Voice Mail – Tüm Şubelerine tek numaradan erişim sağlamak için

57 Neden CWIZ? Yeni nesil bir santral VoIP – Dahiliniz her yerde...
Tamamlayıcı özelliklerin hepsi bir arada, extra sürpriz maliyetler yok IP tabanlı ses konusunda deneyimli bir ekip... Ve bu ekip size çok yakın... Esnek, entegrasyona açık Yapılan yatırımı geri kazanmak mümkün (VoIP , Raporlama, LCR, Yetkilendirme vs) Makul fiyat seviyelerinde

58 Neden CWIZ Esnek ve entegrasyona açık çağrı merkezi uygulaması
Farklı santrallerle de çalışabilir Çağrı Merkezi için ofis dışından agent kullanılabilir Ses kayıt standarttır Gerekli çağrı raporlarının tümü mevcut Yönetimi kolay Anlık izleme ve dinleme yapmak kolay

59 Sorularınız...

60 Teşekkür Ederiz


"Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları