Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Google Analytics Nedir?

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Google Analytics Nedir?"— Sunum transkripti:

1

2 Google Analytics Nedir?
Google Analytics , en büyük arama motoru olan Google’ın site sahipleri için sunduğu ücretsiz, sitenizin ziyaretlerini analiz etmeniz için geliştirilmiş bir araçtır. Google Analytics ile; Sitenize gelen ziyaretçi sayısını Hangi anahtar kelimeler ile sitenize ulaşıldığını Sitenizde ne kadar vakit geçirildiğini Hangi sayfalarınızdan daha çok ziyaret aldığınızı Hangi tarayıcı üzerinden ziyaret edildiğinizi Hangi coğrafi yerlerden ziyaret aldığınızı Ziyaretçilerinizin bilgisayar işletim sistemlerini ve hangi internet bağlantı türlerini kullandığı gibi bir çok bilgiye ulaşmanız mümkün!

3 Sitenize Gelen Ziyaretçi Sayısını ve Davranışlarını Öğrenin!
Google Analytics ile sitenize gelen ziyaretçileri, bu ziyaretçilerin hangi kaynaklardan geldiğini ve web sitenizde nerelerde gezindiklerini öğrenebilirsiniz. Google Analytics ile sadece organik olarak gelen arama ziyaretçilerinizi değil, yönlendiren siteleri,sosyal medyadan gelenleri,doğrudan gelenleri de görebiliyorsunuz.

4 Müşterinizin Web Sitenizi Ziyaret etme süresini ve Hangi Coğrafi Yerlerden Ziyaret Aldığınızı Öğrenin! Google Analytics ile sitenizi ziyaret eden kullanıcıların sitenizde ne kadar vakit geçirdiğini ve hangi coğrafi bölgelerden ziyaret edildiğinizi bilmiş olursunuz.

5 Müşterileriniz Hangi Tarayıcılardan ve Anahtar Kelimeleriniz Üzerinden Arama Yaparak Ziyaretlerini Gerçekleştiriyor? Google Analytics ile sitenize gelen ziyaretçilerin Google’da arama yaptıklarında hangi anahtar kelimeleriniz aracılığıyla ulaşıyor ve hangi tarayıcı türlerini kullandıkları gibi bilgilere rahatlıkla erişebilirsiniz ve reklam kampanyalarınızı bu yönde optimize etme şansını yakalarsınız.

6 Google Analytics Raporları
Google Analytics Raporları Nasıl Oluşuyor?

7 Google Analytics Raporları Nasıl Oluşuyor?
Google Analytics raporlarının oluşması için de öncelikle siteniz için Google Analytics hesabı kuruyoruz. Sonrasında ise Analytics izleme kodunu web sitenize yerleştiriyoruz. Google Analytics hesabınızı AdWords hesabınıza bağlayarak da tüm kampanyalarınızın maliyet verilerini izleyip, bu verileri dönüşüm bilgileriyle birleştirerek yatırım getirinizi artırmak için Google Adwords hesaplarınızda optimizasyonlar gerçekleştiriyoruz.

8 Google Analytics ve Google Adwords Reklamlarınızın Entegrasyonunu Sağlayın!

9 Google Adwords Reklamlarınızı Google Analytics Aracı ile Entegre Edin!
Google Analytics, satışları ve dönüşümleri ölçmenizi sağlamakla kalmaz, aynı zamanda ziyaretçilerin sitenizi nasıl kullandığı, sitenize nasıl geldiği ve tekrar ziyaret etmelerini nasıl sağlayabileceğiniz ile ilgili yeni bilgiler verir. Google AdWords entegrasyonu sayesinde ise mobil ve görüntülü reklam kampanyalarınızı da dahil ederek analizinizi bir adım öteye taşıyoruz.

10 Google Analytics ile Google Adwords Reklamlarınızı Daha Etkili Hale Getirin
Google Adwords Reklamları hem müşteri kazanmanıza hem de sitenize trafik çekmenize olanak sağlar. Google Analytics ile hem Google Arama Ağı hem de Görüntülü Reklam ağında bulunan reklam kampanyalarınızı Google Analytics’e bağlayarak daha isabetli anahtar kelime seçimi ve maliyetlendirme çalışması yapıyoruz.

11 Google Analytics ile Yeniden Pazarlamayı Kullanın
Google Analytics'le Yeniden Pazarlama, ürünlerinize ve hizmetlerinize ilgi gösteren web sitesi ziyaretçileriniz hakkındaki değerli bilgilerden faydalanırsınız. Google Analytics Verileri ile Yeniden Pazarlama yaparsanız; Alışveriş için karşılaştırma yapan potansiyel müşterileri kazanırsınız. Alışveriş sepetine ürün eklemiş ancak bu ürünleri satın almamış müşterilerin geri gelmesini sağlarsınız. Geçmişte satın alma işlemi gerçekleştirmiş müşterileri alışverişe davet edersiniz. En sadık müşterilerinize özel koşullar veya fırsatlar sunarsınız.

12 Mobil Reklamlarınıza Hak Ettiği Değeri Google Analytics ile Verin!
Mobil reklamlar ınızı veya mobil uygulamalarınız hakkında bilgi edinmek istiyorsanız Google Analytics verilerini kullanın. Mobil reklam yerleşimleri farklı bir ziyaretçi türünü çeker ve Google Analytics, size bu ziyaretçilerin nasıl davrandığını ve mobil trafiğin hangi kaynaklardan geldiğini gösterir. Cihaz türüne göre verilerinizin dökümünü alıp reklam performansını ölçebilir ve sitede geçirilen süre, dönüşüm oranı gibi metrikleri kullanarak hem mobil hem de normal sitenizi optimize edebilirsiniz.

13 Google Analytics Çok Kanallı Dönüşüm Hunileri ile Reklam Kampanyalarınızın Performansını Ölçün!
Birden çok dijital mecrada (Google Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, sosyal medya, vb.) dönen reklamlarınızın performanslarını ölçmek ve dönüşümleri arttırmak önemlidir. Çok Kanallı Dönüşüm Hunileri, size en iyi sonuçları sağlayan ve en az etkili olan kanallarla ilgili kapsamlı bir tablo sunarak, kampanyalarınızı optimize etmenize ve iyileştirmenize olanak tanır.

14 Google Analytics için daha detaylı bilgi almak istiyorsanız bize ulaşın!
Adres :  Dap Royal Center Residence No: 16 A Blok Daire: 2 Altayçeşme Mh. Çam Sk.  Maltepe /  Telefon :  (pbx)  Fax :    GSM  :   


"Google Analytics Nedir?" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları