Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DAMACANA - TÜPGAZ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DAMACANA - TÜPGAZ."— Sunum transkripti:

1 DAMACANA - TÜPGAZ

2

3

4 DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ
DAMACANA - TÜPGAZ PROJENİN AMACI Halen kullanılmakta olan ve bağımsız çalışan diğer sistemlere alternatif olarak GPRS ve internet kanalı ile sipariş, şikayet , abone bilgisinin MERKEZ, BAYİ, DAĞITIM ARAÇLARI arasında bilgi akışının ve yönetiminin sağlanması. Mobil Bayilik ve Direkt Dağıtım sistemlerinin oluşturulması. İsteğe bağlı olarak Bayi Kanallı, Mobil Bayilik veya Direkt Dağıtım sistemlerinin bir arada karma(HİBRİD) kullanımının sağlanması.

5 Bir Polikarbon Su Markası’nın Uygulayacağı Doğru İş Modeli Nedir ?
Müşterinin Sahibi Kim ? Polikarbon Su dağıtım sektöründe önemli olan müşterinin sahibinin kim olduğudur. Marka’nın sahibi müşterinin sahibi olmalıdır. Aksi modeller gerçek bir marka ve başarılı olamamıştır. İdeal İş Modeli? Aracılar ? Çok Katmanlı Yapı ? Polikarbon Su dağıtım sektörü Dağıtıcı, Ana bayi , Alt bayi , Tali bayi gibi aracıların ve çok katmanlı yapıları kaldırmamaktadır. Sektörün kar marjları ve müşteri hizmet beklentileri buna izin vermemektedir.

6 İdeal İş Modeli !.. - İdeal iş modeli Üretim, Bayiye Dağıtım ve Müşteriye Dağıtım katmanlarından oluşmalıdır. Daha fazla katman veya aracı kesinlikle olmamalıdır. - Üretim, Bayiye Dağıtım, Müşteri Dağıtım kesinlikle marka sahibinin sistemi ile ve tam kontrolünde olmalıdır. - Müşteriye dağıtım ise dağıtım yapılacak bölgenin yapısına bağlı olarak kendisi müşteriye dağıtım yapan bölge bayilikleri veya kendisi müşteriye dağıtım yapan il bayilikleri ile yapılmalıdır. Müşteriye dağıtım sırasında kesinlikle marka sahibinin belirlemiş olduğu ve kontrolünde olan dağıtım sistemi kullanılmalıdır.

7 DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ
DAMACANA - TÜPGAZ PROJENİN SAĞLADIKLARI Bayilerin sistemli, düzenli ve verimli çalışmalarını sağlar. Bayilerin araçları ile çift yönlü gerçek zamanlı entegrasyonunu sağlar. Tüm Abone ve Sipariş bilgilerinin merkezde de toplanmasını ve anlık olarak izlenmesini sağlar. Merkez tarafından anlık abone ve dağıtım raporları alınabilmektedir. Merkez tarafından yeni abone kaydı, şikayet ve sipariş almak mümkündür. Bu bilgilerin bayiler ile data ve mesaj olarak entegrasyonunu sağlar. (444 CALL CENTER veya IVR) Bayiler ile direk data ve aktif mesaj iletişimi imkanı vardır. İsteğe göre bayi kanallı, mobil bayilik veya direkt dağıtım imkanı sunar. (HİBRİD ÇALIŞMA)

8

9

10

11 DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ
DAMACANA - TÜPGAZ PROJEDE KULLANILAN FET YAZILIM ÜRÜNLERİ FetSU PRO veya TüpGaz Takip PRO - Bayi Paketi Abone ve İşyeri Takip, Potansiyel Abone ve İşyeri Takip, Araç Takip, Depo Takip, Stok Takip, Kasa, Sipariş İşlemleri, Günsonu İşlemleri, Veresiye ve Cari Hesap Takip, İrsaliye ve Fatura İşlemleri, Personel Takip, ARG ile IVR Sesli Yanıt ve Caller ID Entegrasyonu, GSM GPRS, GSM SMS ile Araç Entegrasyonu Fet Okyanus DC – Ürün Dağıtım Mesaj Yönetim Sistemi XML Mesaj Yönetim Sistemi, GSM WAP Modülü, PDA Modülü, PC Modülü, MS SQL Database Kayıt Modülü Fet Okyanus PDM – Ürün Dağıtım Yönetim Sistemi 444 Call Center ve IVR Entegrasyonu, Abone Şikayet Yönetim Sistemi, Bayi Adına Yeni Abone Kayıt ve Sipariş Alma Sistemi, Mobil Bayilik Yönetim Sistemi, Abone Raporlama Sistemi, MS CRM Entegrasyonu

12 DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ
DAMACANA - TÜPGAZ PROJEDE KULLANILAN FET YAZILIM ÜRÜNLERİ Web Kısıtlı Bayi Paketi - Bayi Paketine Alternatif Abone ve İşyeri Takip, Sipariş İşlemleri, Araç İşlemleri ve Takip, Sipariş Takip, GSM GPRS, GSM SMS ile Araç Entegrasyonu Web İzleme Sistemi – Merkez, Bölge ve Bayi İzleme Sistemi Araç İşlemleri ve İzleme, Bayi ve Araç Sipariş İzleme GIS İzleme Sistemi – GIS Haritaları İle Sipariş ve Araç İzleme GIS haritaları ile sipariş ve araç izleme.

13 DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ
DAMACANA - TÜPGAZ BAYİ KANALLI DAĞITIMDA PROJENİN İHTİYAÇLARI 1- MERKEZ 1.1- FET OKYANUS DC ve PDM Sistemleri 1.2- MS SQL SERVER, IIS SERVER ve Internet Bağlantısı 1.3- Kurumsal GPRS Bağlantısı – APN Sistemi 1.4- Call Center ve IVR Sistemi 1.5- Operatör Sistemleri (PC ve Call Center) Hat Tahsisi 1.7- Turkcell OrtakGPRSCell özel hatların tahsisi 2- BAYİ MERKEZ 2.1- FETSU veya TüpGaz Bayileri Paketi veya Web Kısıtlı Bayi Paketi 2.2- ASDL Hat veya GPRS MODEM ile veya Normal Internet Çıkışı 3-BAYİ ARAÇ 3.1- GSM/GPRS Cep Telefonu

14 DAĞITIM KANALLARI YÖNETİM SİSTEMİ
DAMACANA - TÜPGAZ MOBİL BAYİLİK veya DİREKT DAĞITIMDA PROJENİN İHTİYAÇLARI 1- MERKEZ 1.1- FET OKYANUS DC ve PDM Sistemleri 1.2- MS SQL SERVER, IIS SERVER ve Internet Bağlantısı 1.3- Kurumsal GPRS Bağlantısı – APN Sistemi 1.4- Call Center ve IVR Sistemi 1.5- Operatör Sistemleri (PC ve Call Center) Hat Tahsisi 1.7- Turkcell OrtakGPRSCell Özel hatların tahsisi 2- BAYİ ARAÇ veya BAYİ MERKEZ 2.1- GSM/GPRS Cep Telefonu veya PC (Şeçilen dağıtım şekline bağlı)

15


"DAMACANA - TÜPGAZ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları