Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Teknik araştırma Müh. Mehmet INAN

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Teknik araştırma Müh. Mehmet INAN"— Sunum transkripti:

1 Teknik araştırma Müh. Mehmet INAN www.peace911.org
11 Eylül 2001 DARBELERİ Teknik araştırma Müh. Mehmet INAN

2 2- Resmi teori 19 kişilik 4 MÜSLÜMAN İNTİHAR TERRÖRİST ekipleri 4 uçağı kaçırıp binalara ve yere çarptılar.

3 3- BIÇAKLAR KULLANDILAR
Bu bıçak UA93 uçağının kaçırlmasında kullanılmış! Moussaoui mahkemesinde ABD hükümeti tarafından delil olarak gösterildi.

4 4- Sonuçlar Darbelerde 2948 ölü.
İki savaş başlatıldı ve iki devlete saldırıldı. Ortalama 4000 amerikan askeri ve onbinlerce sivil öldü. Sesi duyulmaz olan Bin Ladin bir TV starı oldu. Saldırılar hiç görülmediği şekilde çoğaldı : Bali, Madrid, Londra, İrak, Afghanistan, Türkiye, Yemen, … Müslümanlar insanlık önünde TERRÖRİST diye damgalandılar. Böylece kendilerine karşı bitmeyen bir savaş başlatılabilindi ve hiç kimse bu savaşı durdurmak için bir şey yapmaya bila kalkışmadı.

5 5- Anormallikler Yolcu listelerinde terröristlerden hiç bir iz yok. 1, 2 veya 3 kişi sahte kimliklerle binmiş olabilir. Geri kalanlar peki nerede? Terröristlerin bir çoğu yaşadıklarını bildirdiler. Bakınız BBC FBI genel müdürü Robert Muller bazı isimlerin yanlış olabilecegini kabullendi ama isimleri nasıl bulabildiklerini hiç açıklamadı. « Milli güvenlik » bahanesiyle bütün bilgi ve deliller « gizli » diye damgalanıp bütün insanlıktan uzak tutuldu.

6 6- Anormallikler Uçak parçalarının hiç biri seri numaralarına göre belirlenmedi. Ikiz kulelerin devrilmemesi gerekiyordu. Aynı büyüklükte olan ve zamanının en büyük uçağı olan 707’nin çarpmasına dayanmaları için yapılmışlardı. Resmi teknik raporlar eksik bozukluk ve yalanlarla dolu.

7 7- Gerçekler nedir? Birçok delil var. Ama saadece kesinleşmiş üç konuyu inceliğeceğiz: Uçakların dördünü saadece bir ekip kontrol etti. Amerikan ordusunun elektronik silah teknolojisini kullandılar. İkiz kuleler patlayıcı maddelerle yıkıldı. Pentagon’a çarpan uçak bir Boeing 757 değildi. Daha derin bilgiler için interneti tavsiye ediyoruz. Dikkat: İnternette çok fazla mantıksız teoriler var. Bu teorileri reddettiğimizi açıkçana ifade etmek istiyoruz. Konu hakkındaki blgilerin en büyük bölümü gizli tutulunca bu tip teorilerin ortaya çıkması pek normal. Yanlıi bilgileri ortaya atıp konuyu karıştıranlarıda unutmamak lazım. Dogruyu yanlıştan ayırmak maalesef size kalıyor.

8 7.1- 2002 yıl sonu, MEYSSAN/Pentagate
Meyssan’ın füze teorisi yanlış. Ama bu patlamanın rengi sıcaklığının yüksek olmasını ve kerozen’den başka bir bombanın bulunduğunu kanıtlar Kerozen patlaması Eğer Pentagon darbesi bir bomba ise, ikiz kulelerin darbesi’de başka bir şey olabilir!

9 8- Bu darbeler başka nasıl yapılır?
Uçakları teknolojik otomatik sistemlerle yönlendirerek Darbeleri yapmak için bir ekip kurulur Otomatik kontrol sistemi uçaklara yerleştirilir Olayların tek bir ekip tarafından yapılması 4 ayrı ekibin yapması ile farklılıklar yaratacak

10 9- 4 ekip / 1 ekip Dört terörist ekip Bir teknoloji ekibi İşin yapılması Paralel, Her uçağın bir pilotu var, başka uçaklarla ilgisi olmadan kaçırılacaklar Sıra ile ark arkaya olur, Hata yapmayıp olayı başarabilmek için ekip bir anda saadece bir uçağı kontrol edebilir Uçaklar arası bağlantı Hayır, Kalkıştan sonra teröristler birbirleri ile bağlantı kuramıyacakları için uçakların bibirleri arasında bağlantı olamaz Evet, Sıra ile yapılan iş uçaklar arası bir bağlantıyı mecbur eder Bağlantı nedir Kalkış & yolundan ayrılma arasındaki zaman birbirine benzer olur Bir uçağın işinin Bitmesi & Sonraki uçağın işinin Başlaması aynı anlarda olur Dört uçakta birbirine benzer kalkış ve yoldan ayrılış zaman farkı varsa, kesin olarak 4 terörist yapmıştır. Bir uçağın işinin bitmesi ile sonraki uçağın yolundan ayrılması bibirine yakın ise, kesin olarak darbeleri bir teknoloji ekibi yapmıştır.

11 10.0- 4 ekip ile muhtemel uçuşlar

12 10- 4 ayrı ekip ihtimalinde Mümküm yol saatleri grafiği
Yoldan ayrılmalar uçakların kalkışından ortalama 15 dakika sonra yapılmalıydı. Her uçak, obir uçaklarla ilgilenmeden, direk olarak kendi hedefine dogru yol alıp carpardı. Kalkış anındaki gecikmelerin önceden bilinmesi imkansız. Kalkiştan sonra terröristler birbirlerini emin bir şekilde birbirleriyle konuşamazlar. Ayrı uçaklar arasında herhangi bir bağlılık ilişkisi olamaz.

13 11- Uçakların resmi yolları
Alıntı yeri:

14 12- Olayların akımı

15 13- Zamanlama grafiği ve sonuçlar
Uçakların kaçırılması birbirinden sonra, arka arkaya, sıra ile yapıldı! Her uçak, yolundan ayrılmadan önce daha önceki uçagın hedefine yeterince yakın olmasını bekledi! Bir uçağın yolundan şaşması daha önceki uçağın hedefine yakın olmasına bağlı idi. Uçaklar arasında bağlılık vardı. Bu sıralama “bir ekip” tarafından yapılan bir olaya tam uyuyor, ve 4 ekip tarafından yapılması imkansız.

16 14- SONUÇLAR Uçakların yoldan ayrılma zamanlaması tek bir ekip tarafından yapılan, uçakları teker teker tkontrol edip, her uçağın hedefe vurmasından bir kaç dakika önce işlerini bitiren merkezi bir yapıma uyuyor. Dört ayrı ekibin böyle bir şey yapması imkansız, ve böyle bir durumda tam tamına manasız bir durum ortaya çıkıyor.

17 15- NASIL OLABİLİR? Ancak Uçaklar kendilerini otomatik olarak yönlendirebiliyorlarsa ve bu uzaktan ayarlanabiliyorsa! Bu teknoloji, onlarca yıldan beri biliniyor. Tomahawk füzeleri

18 16- TOMAHAWK FÜZELERI GPS SIYNALINE DAYANARAK KENDI YOLUNU OTOMATIK OLARAK BULAN KUCUK UCAK 1/10/2001 tarihindem darbelerden 19 gün sonra, Raytheon firması 727 ve 737 tipindeki sivil uçaklar üzerinde teknolojik geliştirmeler yaptğını açıkladı.

19 17- KONTROL VE YÖNLENDİRME SİSTEMİ
BULUNDUĞU YERİ ÖLÇME Uçak veya füzede aynı KANATLARIN KONTROLÜ Uçaktaki pilotun el ve ayak hareketlerini yapar. Füzenin büyümesiyle daha büyükleri kullanılır. Bir uçak için çok daha büyükleri lazım. Pazarda bütün büyüklüklerde ve her çeşitinden hatta geri dönmeyeni bile var. DENGE ÖLÇME Uçak veya füzede aynı SATELLİT BAĞLANTI Uçak veya füzede aynı HASSAS YÜKSEKLİK ÖLÇÜMÜ Saadece hassas darbeler için lazım HESAP VE KONTROL Uçak veya füzede aynı Bu parçalar uçağa bildirilip çalıştırılmayınca, uçak normal halindeki gibi çalışıp normal bir şekilde kalkış yapar. Çalıştırılınca, uçak füze gibi çalışmaya başlar. Bu parçaların bindirilmesi bir gece veya son bakım anında yapılmış olsa gerek. Bu uçakların bakım bilgileri bilgisayarlardan silinmiş ve bütün internasyonal havacılık firma ve örgütlerinden saklanmıştır.

20 18- PEKİ PİLOTLAR NE OLDU? Uçaklara bindirilen SERVO sistemleri ters dönmeyen tipten olunca, pilotların yönlendirme aletlerini durdurmaları imkansız olur. Hesap ve kontrol sistemi uçağın içine askeriyede kullanılan bir zehirli gaz geçirip bütün yolcuları öldürebilir. Bu durumda uçağı yönlendirmek için uçaktaki otomatik pilot yeterlidir. Ama gereken hassasiyeti yapabilmek için füze kontrol sistemini yüklemiş olmaları gerek.

21 19- UÇAKLAR Buradan itibaren, bu teknolojinin uçaklara bildirilmiş olduğunu ve bu uçakların füzeleri kontrol eden aynı yer sistemleriyle kontrol edilebileceğine dayanıyoruz. Aşağdaki sayfada bulunan anlatım bütün elimizdeki billgilere uyan ve olayların basitliği, eminliği ve gerçekten yapılabilmesini göz altına alan anlatımdır. Bir mahkemenin olaylar hakkındaki bilgileri inceleyip gerçekleri açığa vurmasını istiyoruz.

22 20- Olayların yapılışı ve akımı
8:13:29 — 46R: AAL11, 20 derece sağa dönün. 8:13:31 — AAL11: 20 sağa AAL11. 8:13:47 — 46R: AAL11, şimdi ayağa yükseklüğe çıkın. Pilotlardan cevap yok = pilotlar ölmüş & otomatik kontrol başlamış UA175 kalkış ~8:25 – AA11’in otomatik kontrolü denendi Kulelere doğru dönüş 7:59 – AA11 kalkış 8:25+ – Uçağın hedefine mutlak vurması için lazım olan son PID ayarları yapıldı 8:42 – UA175 pilotları « herkes yerine otursun » dedi UA175 ile bağlantı sonu = pilotlar ölmüş & otomatik kontrol başlamış UA175’in yolundan ayrılması 8:45 – AA11’in kuzey Kulesine çarpması 8:42 - AA11 ayarlarının sonu 9:35 – Pentagon uçağının ayarlarının sonu UA93’ün yolundan ayrılışı 10:06 – UA93 yere çarptı 9:03 – UA175’in güney kulesine çarpması 8:54 - UA175 ayarlarının sonu AA77’nin yolundan ayrılışı 8:42 - UA93 kalkış Gecikme 41dak ~8:50 – UA175’in otomatik kontrolü denendi aynı B767 uçağı olduğu için AA11’in PID ayarları UA175’e kopyalandı, Kulelere doğru dönüş 8:20 - AA77 kalkış 9:38 – Pentagon’a vuruş

23 20.1- Müslümanların ne ilgisi var
Müslümanlar 11/9 olaylarına karışmadılar Amerikalılar 3000 masumu öldüren katilleri başka yerde aramalı Kuran 42/40: Kötülüğün cezası benzeri bir kötülüktür; ancak kim affeder ve barış yaparsa Allah tarafından ödüllendirilir. Allah zalimleri sevmez.

24 21- Pentagon darbesi Bunlar elimizde olan yegane resimler. Herşey uçağı tanımayı imkansız kılmak için yapılmış. Uçağın saadece arka kanadının bir parçası görülüyor. Oysa çok sayıda kamera vardı, ve kimisi özel kişilere ait. Hepsi darbeden birkaç dakika sonra FBI tarafından toplandı ve hiç açıklanmadı.

25 21.1- Pentagon : Sol cephedeki hasarlar Giriş deliği 14’cü direkte

26 21.2- Pentagon : Sol cephedeki hasarlar
Direkler C11 C12 C13 Direkler C10 C9 C8

27 22- Pentagon : Sağ cephedeki hasarlar
Uçağın giriş deliği, 14 numaralı direk Sağdaki son hasar görmüş direk, numara 20 İki direk arası 10ft, hasarların yarı genişliği 60ft ediyor

28 23- Pentagon : Uçağın geliş yönü
Uçak kamera direğinin önünden geçti, ama film saklandı Hesap edilen kanat genişliği bir Boeing ’ün kanat genişliğine uyuyor, 95ft AA77 uçağı 125ft kanat genişliğindeki bir Boeing 757 idi Uçağın geliş açısı 52°: Yarı kanat genişliği = yarı hasar genişliği (60ft) * sin52° = 47ft, → Kanat genişliği = 2 * 47 = 94ft

29 24- Pentagon : Yakın resim
Ölçüler bir Boeing 737 uçağına tam uyuyor

30 25- Pentagon : Resmi rapor
Resmi rapor cephedeki hasarların genişliğinin 120ft, ve bunun uçagın dikeyine çevrildiginde 95ft kanat genişliği verdiğinide ve bunun bır 757’den çok daha küçük olduğunu kabulleniyor. Bu aynı rapor, bir 757’nin varlığını anlatmak için şöyle diyor « Kanatların son 1/3’ü cephede hiç bir hasar yapmadı ». Ve buna bahane olarak motorların binaya vurmadan önce başka yerlere vurduklarını ve bu vuruşların kanatların ucunu kırdığını bahane ediyor.

31 26- Kırılan havalandırma duvarı
Rapora göre bu duvarı uçağın sol motoru kırdı. Duvara vurmadan önce motorun yere vurduğuna dair hiç bir iz yok. Kablo makaralarının hepsi duvardan önce idi. Bu makara yerden geçip karşıya kadar gitti. Duvarı yerden vurup kırması gerekirdi.

32 27- Pentagon : Bir 737-400’ün 3D çizimi Ölçüler tam tamına uyuyor

33 29- Saklı uçak Bir Boeing fazla uzun idi ve kutunun arkasından görünmeliydi Bir Boeing tam tamına kutunun arkasında saklı kalıyor

34 30- Pentagon vuruşunun tamamı
8:54 Ekip AA77 uçağındaki füze sistemini çalıştırıp uçağın güneye doğru dönderiyor, radarlara görünmemek için yüksekliğini azaltıyor ve transpondörünü kapatıyor. Bu andan itibaren uçağın yolu bilinmiyor. Ama gidiş yolunun kalkışla berebar 8:54-8:20=34 dakika aldığını biliyoruz. Dönüş için kalşkış yapmadan =44 dakika gerekti. Başka bir uçağın kaldırıldığını hesap etsek bile 10 dakika daha fazla vakit kalıyor. Bu vakit AA77’yi gizli bir askeri alanda yere vurmak için fazlasıyla yeterli. Bundan sonra özel hazırlanmış bir Boeing 737 uçağını kaldırıp Pentagona kadar götürme vakti var. Pentagon AA77’nin kalkış yaptığı Dulles havaalanına 10km kadar yakın.

35 31- Neden uçak değiştirilsin?
Bir uçağı 400m yüksekliğindeki kulelere çarpmak için bir GPS alıcısı yeterli. +/-50m’lik bir hassasiyet yeterli. Bu tip bir GPS alıcısı kimsenin göremiyeceği şekilde uçağın burnuna kolaylıkla yerleştirilebir. Bir uçağı 23m yüksekligideki bir binaya çarpmak için GPS alıcısı yeterli değil. Oysa bunu hedefe vurmasından emin olarak yapmak gerekiyordu. Bunun için yüksekliği 1m kadar küçük bir hassasiyetle ölçebilecek bir alet’e ihtiyaç vardı. Bu hassasiyete varabilmek için, aletin ölçü yüzeyinin dışarıda olması lazım. Bu tip bir aleti AA77’nin içine yüklemiş olsalardı, her kalkıştan önce yapılan göz kontrolünde görünürdü. Eğer ölçü hassasiyeti yeterli olmasa, uçak ya yere çarpabilirdi veya binanın üzerinden geçebilirdi. Tabiiki bu kabullenemezdi.

36 32- Pentagon : Bütün hasarlar
Şu zemin katın tavanının yükseldiği yere bakalım. Bu ancak altında olan bir patlama ile olabilir. Cepheden o kadar uzakta olan bir kırılmayı uçaktaki kerozenin patlaması yapamaz. Uçakta bir bomba vardı, hasarları büyütmek için konmuştu. Kara kutu ve B757 sol iniş kolu, Burada bulundu=uçağın içine konulmuştu.

37 32.1- Patlamanın yaptığı hasarlar
Yukarı kalkan tavan Basıncın bir bölümü ikinci kata çıktı. Alttan çekilen fotoğraf hasarın bir patlamadan gelen yüksek bsınçla yapıldığını gösteriyor.

38 32.2- Patlamanın yaptığı hasarlar
İkinci kata çıkan basınç pencereleri dıçarı itti.

39 32.3- Patlamanın yaptığı hasarlar
Dış cephedeki hasar Pencere doğramaları düz kalmış, uçak parçaları buraya çarpmadı. Cephe taşları dışarı itilip yere düşmüşler

40 33- KULELERİN YIKILMASI Resmi Teori: Uçakların kerozeninden çıkan ateş demiri çok zayıflattı ve kuleler yıkıldı. Yıkılmalar hakkında resmi bir rapor yazılması 4 yıl vakit aldı. Sonunda en kötü durumu abartarak yıkılmanın nasıl başladığını anlatabildiler. Rapor bununla yetinip yıkılmanın devamını anlatamıyor. Kısaca kulelerin nasıl yıkıldıklarını sonuna kadar anlatan bir rapor yok diyebiliriz.

41 34- ANOMALLİKLER Kulelerin demirlerinin ateş sayesinde ısınması bir tartışma konusudur. Demirlerin sıcaklığının ölçülmesi pratik olarak imkansız idi. Dumanların siyah olması sıcaklıklarının pek düşük olduğunu gösterir. Tarihte hiç bir demir bina ateş yüzünden yıkılmamıştır. Bu kulelerin yıkılmasını ateş ile anlatmak imkansız. Binalarin alt katlarında hiç sıcaklık yoktu. Bu resmi raporlar dış direkler ve kat tabanları hakkında bütün bilgileri verirken iç direkler hakkında hiç bir detaylı bilgi vermiyor. Bazı resimlerde bu iç direkler küçültülüp göze çarpmamalarına çok dikkat edilmiş.

42 35- NIST raporunun kat planı
İç direkler gerçek büyüklükte çüzülmiş. Ama bundan başka hiç bir detay yok. Dikkat edelim, bu iç direklerin büyük çoğunluğuna asansörlerin deliklerinden ulaşılabiliniyor. Kaynak:

43 36- NIST RAPORU Dış direkler büyütülmüş

44 37- FEMA raporunun kat planı
Onemsiz diye gösterilebilinmeleri için iç direkler olduklarından daha küçük çizilmiş. 95’ci kat çizilince işler daha kolay oluyor. Bundan başka hiç bir detay yok. Kaynak:

45 38- Direklerin fotoğrafı
Aslında iç direkler dış direklerden çok daha kalın ve sağlam. Üstelik bu iç direkler birbirlerine sağlam bir şekilde bağlanmışlardı. Böylece tek bir sağlam parça gibi idiler.

46 39- Yıkılmadan sonrakı fotoğraf
Kuzey kulesi WTC1 Dış direkler ayakta duryor Güney kulesi WTC2 İç direkler yıkılmış Dış direkler ayakta duryor İç direkler yıkılmış

47 40- Yıkılmadan sonrakı fotoğraf
Cephe direkleri, hâla dik duranlar var Yıkılmış iç direkler 47 tane direk olması lazım ve kimisi %80 dolu 130x60cm ölçüsündedir

48 41- KULELERİN DEMİR DİREKLERİ
Kulelerin en sağlam iç direkleri : Düşme anında Yıkılmışlar! Komisyonun verdigi resmi raporda şöyle bir YALAN var: Önemli bölümün tercümesi : « Bu dış direkler binanın ağırlığının çoğunu kaldırıyor. Binaların iç direkleri merdiven ve asansörlerin konulduğu boş demir boru gibiydi.«  Bir bölümü katlarca yükseklikte dik kalan dış direkler. Bu fotografta açıkçana görüldüğü gibi iç direkler binanın gerçek sağlamlığını temenni ediyor. İyi yapılan bütün yüksek binalar böyledir. Buna karşılık, dış direkler gerçekten boş bir demir boru gibiydi.

49 42- KULELERİN DEMİRLERİNİN SAĞLAMLIĞI
Resmi raporlara göre Kulelerin gerçeğine ve depremlere karşı inşaat kurallarına göre

50 43- İNŞAAT HALİNDEKİ BİR BETON BİNA (30 kat)
Demirli betonla yapılmış tek parça iç bölüm Dış direkler

51 44- OLABİLECEK HASARLAR Bu iç direkler yukardan düşen bütün katları kaldırabilecek sağlamlıkta. Birde, yukardan düşen katlar ağır bir parça halinde düşmüyor. Üst katlar düşerken bu direklerin rahatça kaldırabileceği küçük parçalara bölünürler. En kötü halde, uçağın vurduğu katların seviyesindeki bir kaç kat düşer. Her durumda alt katlar olduğu gibi kalırdı.

52 45- Yıkılma anında ayakta kalan iç direkler
Bu fotoğraflar kulelerin yakınında olan Aman Zafar tarafından çekildiler. ( Fotoğraflar dış direkler yıkılırken bazı iç direklerin ayakta kaldığını gösteriyor. Buda iç direklerin yeterince sağlam olup patlayıcı madde kullanılmadan yıkılmalarının imkansız olduğunu gösteriyor. WTC2 WTC1

53 46- Olayın devamını gösteren fotoğraflar
2 3 4

54 47- WTC2’de hangi direkler ayakta kaldı
Sol taraftaki bir birine yakın direkler veya veya veya olabilir. Muhtemelen Ama emin değiliz. Saadece bazı direkler yıkılırken bazılarının ayakta kaldığını söyleyebiliriz.

55 48- Ayakta kalan iç direklerin ölçüleri
Birçok iç direkler yıkılma anında bir süre ayakta kaldı. Alt katlarda bu direkler daha kalın ve sağlamdı. Eğer üst katlar ayakta kaldıysa, alt katlarda kalmalıydı. Ama yıkıldılar. Bakış açısı cephe dikeyinden 31° eğik. Resimin 31 ° dönmesi ile bu direkler fotoğrafa tam tamına uydu. Bu direklerin numaraları 501, 601, 502, 602, 503, 603, 703, 803. Başka fotoğraf ve filmlerde 908 ve 1008 gibi başka direklerde görünüyor.

56 49- KULELERİN YIKILMASI Elimizdeki delil, filim ve resimlere dayanarak yıkılmanın 3 aşamada yapıldığını görüyoruz : 1- WTC2’de 77 ve WTC1’de 89 katların üstünde, uçakların vuruş katından başlıyarak, iç direkleri kaynak yerlerinden patlatıp üst bölümü tek bir parça olarak yıkmak. 2- Geri kalan alt katlarda kattabanlarını kaldıran demir ile iç direkler arasındaki bağlantıları ve iç direklerin yatay ve köşeli bağlantılarını patlatmak. 3- Ayakta kalabilecek olan iç merkez direkleri belirli yerlerinden patlatmak. 2 2 1

57 49.1- KULELERİN YIKILMASI 8-9 eylül 2001 hafta sonunda asansörlerden erişilebilen özel yerlere RDX veya C4 tipi radyo komandalı patlayıcılar takılır. Her patlayıcı kutunun bir kodu var. Aynı katın kutularının kodları aynıdır. Kolaylıkla bağlanabilmeleri için özel baglantı sistemleri vardır. Bu durumda iki gün içinde iki kuleyi doldurmak için 24 kişilik bir ekip yeterli. WTC2’de 77 ve WTC1’de 89 katların üstünde, 500, 600, 900 ve 1000 numaralı direklerin birbirlerine kaynak edildikleri bağlantı yerlerine takıldı. Her 3 katta bir. WTC2’de 77 ve WTC1’de 89 katların altında, kat tabanlarını taşıyan demirlerle iç direkler arasına takıldı. Darbeden sonra, uçağın vuruş katını bilerek patlatılmaya başlanacak kutunun kodu bilinebilir. Yukardan düşen parçaların aşağdaki patlayıcı kutuları kırmasını engellemek için patlatma hızının boşta düşme hızından daha hızlı yapılması gerekiyor. Yapılan ölçüler patlamaların inme hızının boşta düşme (+/- ölçü hataları) hızında olduğunu gösteriyor. Kulelerin yakınında bulunan bir diz üstü bilgisayarda bulunan bir program kuleleri yıkmak için gereken radyo kodlarını gereken hızla gönderir. Bu işleri yapan ekibin çalıştığı yerin kulelere yakın olan ve 11 eylül 2001 gününün öğleden sonrasında yıkılan WTC7 binası olma ihtimali çok. Her iki kule bu binadan görünebiliyordu ve aynı yahudi asıllı işadamı Larry Silverstein’e ait idi.

58 50- İç direkleri yıkma metodu

59 51- Patlamalar arasındaki yükseklik 3 kat civarında

60 52- PATLATILMIŞ DİREKLER

61 53- Kırılmış direk bağlantısı
Bu fotoğraf kırılmış bir kutu direk ve H direk bağlantısını gösteriyor. Bu tip bağlantılar kulelerin en yüksek katlarında vardı. Kırılmanın H direğinin sağa dogru yatay olarak yitilmesiyle yapıldığını gösteriyor. Kaynak kısımları sağa dogru yitilmiş. Bu tip yırtılma patlamalarla yapılmış bir yıkılmaya uyuyor.

62 54- Patlatılan kat tabanları destekleri
Patlamaların çoğu kat tabanlarını taşıyan direklerin yanında oluştuğu için en büyük hasarların bu direkler üzerinde olması lazım. Buradaki bir kaç fotoğraf bunu gösteriyor, ama NIST raporundaki tüm bu tip direkler aynı şekilde hasarları gösteriyor.

63 54.1- Toz çıkışlarının yönü
Toz olmayan boş bölüm Merkez bölümdeki dikey toz çıkışı Kat tabanları arası yukarı doğru yatay toz çıkışı Kat tabanlarının teker teker patlatılması Patlayan kattaki yatay toz çıkışı Merkez bölümdeki direklerin zayıflatılması Bir kat tabanı içten patlayınca iç tarafı aşağı doğru düşmeye başlar ve taban eğri olmaya başlar. Bu anda patlamalar aşağı doğru ilerlemeye devam ediyorlar. Patlamaların yaptığı basınç yükselmesi beraberindeki tozlarla eğri olan kat tabanlarını izleyip yukarı doğru eğri olarak dışarı çıkar. Daha uzakta aşağı dğru inmeye başlar.

64 55- WTC2, GÜNEY KULENİN YIKILMASI
Tozların genişliğinin devamlı büyümesi çok açıklayıcı : Patlamarın hızı boşta düşme hızıyla aynı olunca, düşen tozlar devamlı patlamalarla aynı yükseklikte ve devamlı patlamalar tarafından uzağa atılıyor.

65 56- WTC1, KUZEY KULENİN YIKILMASI

66 57- RESMİ YALANLAR 1 Arapça yazılmış uçuş kitapları: Hatırlıyalım havaalanlarından birinin yakınlarında bir minibüste bulunmuşlardı. Pilotların çalışma dili ingilizcedir. Bundan başka bir dilde uçuş öğrenmek lüzumsuz, mantıksız ve tehlikelidir. Kısacası bütün uçuş kitapları ingilizcedir. Bu kitapların varlığının tek çaresi bu darbelerde delil olarak gösterilmek için özel olarak yapılmışlar. Teröristlerden birinin yarı yanmış pasaportu: Hatırlıyalım kulelerin altında yarım yanmış olarak bulunduğu söylendi. Hemen hemen uçağın hiç bir parçası bulunmazken bu pasaport azcık bir yanıkla bulunuyor ve televizyonlarda delil olarak gösteriliyor. Gerçekte bu pasaport CIA veya başka bir amerikan örgütünün elinde idi. Biraz yakılıp medyalara gösterildi. Bu tip oyunlar resmi raporlarda cirit atıyor.

67 58- RESMİ YALANLAR 2 Telefon konuşmaları: Bu konuşmaların bir bölümü 10000m civarındaki yükseklikteki uçaklardan GSM ile yapıldı dendi. 2007’de bile bu konuşmalar imkansız. Çünkü antenlerin gücünü azaltmak için radyo dalgaları yerdeki GSM’lere yetişmek için yatay olarak yönlendirilir. Onlarca yıldan beridir suni seslendirme geniş çapta kullanılmaktadır. Bugün bu teknolojide lider firmalar İsraillidir yılında bu tip ses değiştirme programları smart phone tipi cep telefonlarında var, bkz screaming bee. Bazı konuşmaları dinleyince seste hiç uçak sesi olmadığını ve bir tiyatro konuşması gibi yapıldığı farkediliyor.

68 59- RESMİ YALANLAR 3 UA93’ün kokpit konuşmaları: 2006’da yayımlanan bu konuşmaların hiç gerçekçi değiller. Otur, ne var ve Allahu akbar gibi kelimelerin tekrarlanmasından başka bir şey değil. Bu Allahu Akbar kelimesi Batıda en iyi bilinen müslüman sözü. Ama bir müslümanın ölmeden önce söylediği söz değil. Moussaoui olayı: Moussaoui olaylardan 3 hafta önce 747 uçuş derslerine başlamak için giderken yakandı. Böyle bir olayı hazırlarken uçuş derslerine 3 hafta önce başlanmaz. Yıllar önce başlamak lazım. “Kalkış ve inişsiz uçmayı öğrenmek istiyorum" : Bu tip sözler ile arapların saadece terrör yapmak için pilotluk dersi aldıklarını ifade ettiler. Oysa bir çok uçma hayranı bu tip düşünceye sahiptir. Bu çeşit sözler 19 arabın bu olayları yaptığına dair delil olmaktan pek uzaktır.

69 60- Peki Bin Ladin? Üç yıl boyunca Bin Ladin 11/9/2001 olaylarıyla ilişkisi olmadığını söyledi! Şimdi kendisi yaptığını iddia ediyor! İddialarını dikkate almak için hukuk kurallarının tatbik edilmesi lazım : Tarafsız bir mahkemenin onu soruşturması lazım. Tarafsız şahitlik yapabilmesi için, hayatının, mal varlığının ve ailesinin korunması lazım. Bütün söylediklerinin kontrol edilmesi lazım. Bush hükümeti kolaylıkla hayatını bağışlama sözüne karşılık istedikleri şeyleri söyletebilir, arkaşında kendisini arıyan dünyanın en büyük ordusu var. Hatta onu öldürüp sesini bilgisayarla konuşturabilirler. Bin Ladin’in müslümanlar adına konuşması kabullenemez.

70 61- RESMİ YALANLAR 4 Kasım 2001’de yayımlanan Bin Ladin kaseti: Bin Ladin gibi sakalı olan bir kişi çok bozuk bir sesle "3 milyar dolar kaybları oldu“ gibi sözler söylüyor. Yüz ölçülerine dayanarak yapılan incelemede bu kişinin Bin Ladin olmadığı ortaya çıktı. Birde inançları için savaşan birinin bu tipte parayı önemseyen sözler söylemesi imkansız. Ama kapitalizmin merkezi olan Amerikada insanları inandırmak için mutlak para hakkında konuşmak lazım. Kasım 2004’te yayımlanan kaset: Bu kasette konuşan kişi daha çok müslümana benziyor ve bir müslüman gibi konuşuyor. Darbeleri kıyaslı olarak üstleniyor. Ama amerika için Bin Ladinden istediklerini söylemesi karşılığında rahat bırakılacağına dair anlaşma yapması pek kolay. Ne olursa olsun Bin Ladin’i bir mahkemenin soruşturması ve her dediğini incelemesi lazım. Eylül 2007’de sakalını kısaltmış ve boyamış bir Bin Ladin’in aynı dekor altında yaptığı konuşmalar ortaya çıktı. Aynı kişi olmadığı ortada! Nedir bu oyun? Acaba adam yakanıp 2004’te kullanıldıktan sonra öldürlüp yerine başka bir artistmi konuldu? Bilemiyoruz! Tek çarasi Hak ve Hukuğun uygulanması.

71 62- SONUÇLAR Resmi teori’nin yanlış olduğuna dair bir çok delil var!
Müslüman terröristlerin olaya karıştıklarına dair kesin delil yok. Bütün gizlenen bilgilerin bırakılmasını istemek için yeterince delil var. Bu yapılmazsa milli ve dünyevi güvenlik tehlikededir. Bu darbeler Bush hükümetinin izni ve yardımı olmadan yapılamaz.

72 63- Amerika hükümeti bu darbeleri yapabilirmiydi?
EVET, yapabilir! Değişik kişilerce ve değişik şekillerde yapılmış birçok savaşa sebep olan sahte terrör darbeleri: Maine savaş gemisinin patlatılması! (1898) Reichstag binasinin yakılması (1933) Pearl Harbor (1941) Operation Northwoods (1962) Kennedy katliamı (1963) Tonkin körfezi olayı, Vietnam (1964)

73 64- Resim oyunları Resmi ASCE raporunun ilk sayfası Olayların gerçeği
Amerika ordu üssü, San Diego City googleearth Resmi ASCE raporunun ilk sayfası Olayların gerçeği

74 65- Hitlerin devamı, Fetihler yapan Müslüman devletleri fethetmeye başlayan

75 66- Neden? Bali, Madrid, Londra, Fas,…
Müslüman devletlerdeki hayat kuralları çok basit: Kimseye dokunmazsanız, kimse size dokunmaz. Ama etrafınıza dokunursanız, hemen cevabınızı alırsınız. Bu durum darbleri anlatabilir. Her tarafta saldırı gören insanlar var, özellikle saldırılar doğru ise. Unutmıyalımki, 11/9/01’den önce, Clinton Filistinde barış yapmaya çalışırken, darbeler çok azdı ve diyalog vardı. Haksızlıkların sayısı ve ağırlığı küçük kaldığı sürece, karşı cevaplar sınırları aşmadığı sürece, bu çeşit kurallar çalışabilir ve sonuç/fiyat oranı çok iyidir. Ama bugün, saldırıların (Amerikan) ve haksızlıkların (Israil) büyüklüğü o kadarkı, ne diyalog nede ortanca cevaplara yer kalmış. Kısacası, islam devletlerinin bu geleneksel kuralı bugünki saldırı ve haksızlıklara uygun değil. Başka bir çözüm lazım! Kalan tek çözüm pahalı ve kusurlu olan modern Hukuk. Müslümanların bu hukuğun metod ve zorluğuna alışmaları lazım. Hukuğunda daha az kusurlu olması lazım.

76 67- Neden Madrid ve Londra?
Bu darbeler hakkında tereddütlülyüm! Derin araştırma yapmadım, ama düşüncelerim şöyle: Madrid darbelerinde GSM’ler kullanıldı. Bu teknoloji kulelrin yıkılmasında kullanılan teknolojinin aynısı. Bu tip patlayıcı patlatılması pek yanı idi. 2007’de bile Irak ve Afganistanda müslümanlar bu teknolji yerine intihar eden kişiler kullanıyorlar. Demekki bu teknoloji müslümanların işi değil. 11/9’u yapan ellerin icadı olsa gerek. Su anda devam eden İspanya mahkemesinin sonuçlarını bekliyorum ve İspanya şahkemelerine güveniyorum. Olaylardan önce, anında ve sonra, Londra metrosunun bütün kameraları bir israil firması tarafından kayediliyordu. Olayların zanlısı olarak ufak tefek çocuklar gösterildi! Bu olaylar, 11 eylülden beridir Avrupa devletlerinde yapılan tek büyük çapta darbelerdir. Geri kalan ve müslümanların yaptığı belirlenen bütün darbeler dengesini kaybeden tekel kişilerin yaptığı olaylardır: Theo Van Gogh’un öldürülmesi, başka biri bir sinagogun önüne gaz tüpleri dolu bir araba bıraktı. Bu olaylar Londra ve Madrid olaylarına hiç benzemez. Kuşkuları kaldırmak için bu tip anketlerde bütün deliller kontron edilmeli ve profesyonel müslüman anketçilerde görev almalıdır. Bu sözler Madrid mahkeme kararından önce idi.

77 68- 11 Mars 2004 Madrid mahkeme kararı
31 ekim 2007’de, 3 yıl ve 8 aylık mahkemeden sonra ispanyol mahkeme 28 suç zanlısı hakkında karar verdi: Olaylara katılmadan saadece patlayıcıları sattıkları için 1 ispanyol ve 2 faslıya biner yıl hapis cezası verildi. Geri kalan 25 zanlının olaylarla hiç bir ilişkileri olmadığına karar verildi. Buna rağmen bu kişilerin 18’ine 18 yıla kadar çıkan hapis cezaları verildi. Olayların beyinleri tespit edilemedi. 3 yıllık araştırmadan sonra nasıl olurki olaylarla ilişkisi olmayan 25 kişi zanlı diye getiriliyor ve olayların beyinleri bilinmiyor? Bu durum mahkemenin tarafsızlığı hakkında ciddi sorular gerektiriyor. 3 yıllık araştırma sürecinde bütün beyinlerin bulunup bu 25 kişinin mahkemeye gelmeden serbest bırakılması gerekiyordu. O kadar büyük hatalardan sonra bu mahkemenin mecburen müslüman suçlular bulmaya ihtiyacı olup eline tesadüfen gelen kişileri yakaladığını düşünmemek imkansız. Peki Madrid’te patlayan apartman ne oluyor? Bu kişilerin normal turist oldukları gözönünden atılmaması gereken bir ihtimal. Dışarda gezerken gerçek suçlular apartmanlarına patlayıcı yerleştirmiş. Araplar geri dönünce bu patlayıcılar uzaktan kumanda ile patlatılıp medya için filmini çekmiş olabilirler.

78 69- 7 temmuz 2005 Londra olayları
Londra metrosunun bütün kameraları bir israil firması tarafından kayediliyordu. Zanlıların bu vagonlara bindiklerine dair hiç bir kayd yok. Londrada bulunan Natanyahu’ya Mossad tarafından bir telefon geliyor ve patlamaların yakınında vereceği konferansa gitmeyip hotelde kalması isteniyor. Patlayan vagonun yanındaki vagonda olan bir kadın polis, Lizzie Kenworthy, içeri giriyor ve gördüklerini anlatıyor: Vagonun tabanındaki demir delinmiş ve yukarı doğru bükülmüş. Vagonun iç dekoru bozulmuş. Vagonun tavanı yerinde duruyordu. Bunlar demektirki bombalar vagonun altına yerleştirilmişti. Kaynak ve Bu durumda patlayıcıları bazı yolcuların yerleştirmiş olması imkansız.

79 69.1- MÜSLÜMANLARDAN İSTEĞİM
Müslümanların bu darbelerde olan kişileri anmaları lazım. Bu insanlarda müslümanlara yapılan aynı zulümden acı duyan masum kişilerdi. Gerçeklerin bulunması için hukuğa başvurulması lazım. Gerçekler bulunamazsa, müslümanların bu darbelerden aklanması gerekir. Hukuğun içinde kalalım, hukuk sınırlarını aşmıyalım. Yoksa kaybımızın büyüklüğü sınırsız. Hatırlıyalım Kuran 42/40-43 : Bir kötülüğün cezası aynı büyüklükte bir cezadır. Ama kim affedip vazgeçerse karşılığını Allah’ın yanında bulacaktır. Allah haksızları sevmez.

80 70- BU ARASTIRMANIN SEBEPLERİ
Dünya küçüçük bir köy oluyor, değişiklikler çok önemli, insanlığın karşısındaki engeller çok. Bunlardan biri farklı şekilde beraber yaşayabilmek. Müslüman olarak, bu farklılığı birbirimize bakarak gelişme imkanı veren Allahın bir iradesi olarak görüyorum. Kuran 5/48, 49/13. Bilim adamı olarak, bu farklılığı hayatın varlığının en büyük şartlarından biri olarak görüyorum. Bu farklı şekilde beraber yaşama ancak dengenin ve hukuğun varlığıyla olabilir! Bu darbeleri bazı mafia tipi gurupların savaş çıkarabilmek için yaptıklarından eminim. Bu savaş taraftarlarının işini kolaylaştırmak istemiyorum. Nefret tuzağına düşüp bu kişilerin işlerini kolaylaştırmıyalım. Bu olayların tek sorumlusu cumhuriyetçi amerikan yönetim gurubu. Olgun ve sorumlu insan olarak barış ve hukuk için çalışalım. Bu çalışma bizimkilerin içerisindeki haksızlara karşı çalışmayı gerektirebilir. Ama hak ve hukuk hepimizin lehindedir.

81 Müh. Mehmet INAN Copyright 2003 – 2013 www.peace911.org


"Teknik araştırma Müh. Mehmet INAN" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları