Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ"— Sunum transkripti:

1 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi
Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde Uygulanışı

3 Kalite Nedir? ????????

4 Kalite Nedir? Tanımı zor, tanıması kolay, ölçmesi imkansız (Kikchenman) Yapısal özellikler kümesinin şartları yerine getirme derecesi (ISO 9001:2000) Kullanıma Uygunluk (Juran) Şartlara Uygunluk (Crosby) Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi Bir yaşama biçimi ... Özaltın

5 Kalite Nedir? Müşteri Ürün

6 ISO Nedir? ISO (International Standardization for Organization, International Organization of Standart) İsviçre'nin Cenevre kentinde bulunmakta 90'dan fazla üye ülkeye sahip

7 ISO 9001 nedir? Bir sistem standardıdır
Mutfağın iyiliğini belgeler, yemeğin iyi olup olmadığını değil. ISO belgesi der ki : Bu mutfak dünya standardında bir mutfaktır. Bu mutfakta iyi yemek pişebilir, bu yemekler lezzetli olabilir. Özaltın

8 ISO 9001 Serisinde Kaynaklar
ISO 9001:2000 KYS Şartlar ISO 9004:2000 KYS Performans iyileştirmesi için Klavuz

9 ISO 9001 de Temel Amaç Hata ve kusurları, azaltmak, ortadan kaldırmak ve daha önemlisi önlemektir. Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan kaliteli ürün ve hizmetlerin sağlanması. Müşteri-Tedarikçi ilişkisinin etkinliğini artırmak Yönetici-Çalışan ilişkisini artırma Verimlilik ve üretkenliği artırma

10 Ürün Nedir? Bir prosesin sonucu Donanım Yazılım Hizmet
İşlenmiş Maddeler

11 Kalite Yönetim Sistemi Yönetimin sorumluluğu
Temel Döngü Kalite Yönetim Sistemi Sürekli İyileştirme Yönetimin sorumluluğu M Ü Ş T E R İ M Ü Ş T E R İ Ölçüm analiz iyileştirme Kaynakların yönetimi m e n u i y t Ürün (ve/veya hizmet) üretilmesi ürün/hizmet Girdi Çıktı İşlem

12 Bizde

13 Bizde Bu süreçlerin detayına KYS portalı içinde, linklerden SÜREÇLER olarak ulaşılır. Süreçler üzerine çalışma devam etmektedir.

14 8 Temel Prensip Müşteri odaklılık, Liderlik, Çalışanların katılımı,
Süreç yaklaşımı, Sistem yaklaşımı, Sürekli iyileştirme, Verilere dayalı karar verme, Tedarikçilere karşı çıkar ortaklığı ilişkisi.

15 Kalite Politika ve Hedefleri
Temel Yapı Kalite Politika ve Hedefleri Stratejik Seviye Anayasa KALİTE EL KİTABI Taktik Seviye Kanun PROSEDÜRLER DESTEK DOKÜMANLARI, FORMLAR, TALIMATLAR, STANDARTLAR Uygulama Seviyesi Yönetmelik KAYITLAR

16 Özet KALİTE; Müşteri gereksinim ve beklentilerini karşılayan bir ürün oluşturma becerisi, ISO 9001; Ürün ve müşteri odaklıdır. ISO 9001; Bir sistem standardıdır. Temel ürünümüz yazılım, hizmet Zorunlu prosedürler; Doküman Kontrolü, Kayıtların Kontrolü, İç Tetkik, Uygunsuzluk, Düzeltici faaliyet, Önleyici faaliyet.

17 Kalite Politikamız “ Yurtiçinde ve Yurtdışında güvenirliği, kaliteli hizmeti, proje başarıları, sunulan ürün ve hizmette farklılıkları ile global marka olmak ve müşterilerimize, çalışanlarımıza kattığımız değeri sürekli ve belirgin bir biçimde arttırmak için; Yurtiçindeki ve Yurtdışındaki bankalara yazılım hizmeti sunmak, müşteri ağını genişletmek, Yurtiçindeki bankalar ve diğer kuruluşlara, özel çözümler ve dış kaynak kullanım hizmeti sunmak, Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini kaliteli hizmet ile karşılamak,

18 Kalite Politikamız Ürünlerinde kullanmakta olduğu Java, Oracle ve benzer teknolojilerle gerçekleştirdiği büyük çaplı projeleri finans sektörünün diğer sahalarına ve finans sektörü dışına taşımak, Güvenilir, çözüm sağlayıcı, kendisini sürekli geliştiren, daha iyi hizmet, daha mutlu müşteri, daha mutlu çalışan felsefesini benimseyen bir organizasyon oluşturmak, ARGE yatırımı yaparak, ürünlerde teknolojik gelişmeleri sağlamak ve yeni teknolojiler ile yeni ürünler / yeni pazarlar yaratmak,

19 Kalite Politikamız COBIT implemantasyonunun gerçekleştirilmesi için Şirket içi gerekli çalışmaların yapılmasını sağlamak, Etkin eğitimler ile personel bilgi ve beceri gelişimine imkan sağlamak, Seçkin çalışanlarımızla iş mükemmeliyetini hedefleyerek; kaliteyi ve teknolojik gelişmeleri, 15 yılı aşan iş tecrübemiz ile birleştirip müşterilere rekabetçi, güvenilir, yüksek kaliteli çözümler sunmaktır.

20 2007 Yılı Hedefimiz Müşteri memnuniyetini arttırmak ve şirket verimliliğini yükseltmek, COBIT, IT Denetimi konusunda hizmet sağlayıcı olmak, Teknoloji Geliştirme Bölgelerinde yer almak ve bu kapsamda hizmet ağımızda dikkate alındığında kısa vadede Teknokent oluşumları içerisinde yeralmak, Yazılım süreçlerinin olgunlaştırılması, sürekli iyileştirilerek etkin ve verimli hale getirilmesi ile; orta ve uzun vade şirketimizin CMMI-3 (Capability Maturity Model Integration) seviyesini belgelendirmesi amaçlanmaktadır.

21 Uygulama KYS portalımızdır.

22 Uygulama Portal içinde Dokümanlarımız bölümünde Kalite Politikamız
Eğitim Dış Kaynaklarımız KEK Prosedürler Süreçler Formlar Görev Tanımları Kayıtlar


"KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları